Artisteer template

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 apr 2015 10:00 #8186 door Gast
Artisteer template werd gestart door Gast
Hallo,

Zijn er ook mensen hier die verstand hebben van Artisteer templates? Ik heb een probleem en heb geen idee waar ik moet kijken of waar ik het kan wijzigen.

In mijn layout heb ik de tekst op de menubalk normaal (dus niet vet) gemaakt. Echter, zodra de header van image verwisselt (Slider) wordt de tekst op mijn menubalk heel even vet. Hierdoor lijkt het net of mijn website knippert. Het is heel lelijk en ik weet echt niet wat te doen. Ik heb de menubalk ook al iets breder gemaakt, maar helaas.....

Het betreft deze website: nw.vd-raad.com/index.php

Bij voorbaat bedankt.
Groetjes,
Mar
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
07 apr 2015 10:00 #8187 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Artisteer template
Hallo Mar,
Ik moet zeggen dat het door jou genoemde probleem bij mij niet zichtbaar is (zowel IE, FF als Chrome). Misschien de cache (zowel website als browser) eens legen?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 apr 2015 10:00 #8188 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artisteer template
Ja, ik heb een Apple dus ik gebruik Safari. Ik denk dat er meer mensen met Safari kijken. Ik ga kijken of ik de cache kan legen. Waar doe ik dat ik Joomla? Ik neem aan bij de instellingen waar staat hoevaak hij de cache moet verversen?? Bedankt Martijn.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
07 apr 2015 10:00 #8189 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Artisteer template
Bij Systeem - Wis cache en Schoon verlopen cache.
Ik gebruik zelf de extensie CacheCleaner van Peter Nonumber van Westen: www.nonumber.nl/nl/extensions/cachecleaner

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 apr 2015 10:00 #8190 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artisteer template
Ik heb die cleaner gedownload en ga zo kijken of het dan wel werkt. Ik ben nu even bezig met het uitvogelen van de Slider6 die ik heb gekocht. Ben benieuwd. Je hoort vanmiddag nog van mij. Bedankt in ieder geval. Ik hoop dat het helpt.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 apr 2015 10:00 #8191 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artisteer template
die cleaner zal niet helpen want dat heeft niets met het probleem te maken. Ook de slider niet.
Kijk naar het menu

PS kun je ook ?tp=1 even aanzetten (bij de options template)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 apr 2015 10:00 #8192 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artisteer template
Nou Adje, dat zou best wel een kunnen. Ik ga er zeker nog even naar kijken. Blij dat anderen het nu ook zien hahaha. Ik begon al te twijfelen. Ik kom er nog op terug. Bedankt in ieder geval.


Bericht toegevoegd op 7 april 2015 om 18:18
Vorige bericht was op 7 april 2015 om 15:50


Adje, jij bedoelde toch de Voorbeeld module posities? Die heb ik nu aangezet. Denk je dat er iets met de positie is? Ik ben benieuwd. Bedankt vast.


Bericht toegevoegd op 7 april 2015 om 18:19
Vorige bericht was op 7 april 2015 om 18:18

MartijnM;120367 schreef : Bij Systeem - Wis cache en Schoon verlopen cache.
Ik gebruik zelf de extensie CacheCleaner van Peter Nonumber van Westen: www.nonumber.nl/nl/extensions/cachecleaner


Die cleaner is altijd handig Martijn. Ik installeer hem toch. Bedankt.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena