Profiel afhankelijke banner

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 apr 2015 14:11 #8091 door
Profiel afhankelijke banner werd gestart door
Hallo,

Ik heb een Joomla site (3.4.1) waar gebruikers op moeten inloggen voordat ze inhoud kunnen zien. Nu wil ik dat de banner een afbeelding toont die past bij het inlogprofiel van de gebruiker. Bijvoorbeeld gebruiker A ziet een plaatje van een hond en gebruiker B ziet een plaatje van een kat. Ik heb al wat rondgezocht, maar kom er zo snel niet uit. Iemand tips?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 apr 2015 14:11 #8092 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Profiel afhankelijke banner
dat kan heel makkelijk Job door gebruik te maken van de ACL (Access Control List) mogelijkheden die standaard in Joomla ingebouwd zijn.
Lees hier
docs.joomla.org/Access_Control_List/nl
www.aclmanager.net/nl/
meer over
In jouw geval kun je je gebruikers indelen in groepen: katten- of hondenliefhebbers.
Dan maak je een banner of module die alleen getoond mag worden voor die betreffende groep
In www.anovo.nl heb ik dat even spoorslags gedaan.
Log in met dog/doggy of cat/catty en je krijgt een specifiek bericht.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mrt 2017 15:52 #11995 door
Beantwoord door in topic Profiel afhankelijke banner
Hallo Adje,

ik zie nu je antwoord pas! Ik heb de notificatie blijkbaar gemist.... Klinkt wat je schrijft. Helaas werken de logins niet (meer) die je weergeeft, maar dat snap ik ook wel na al die tijd. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Als ik er niet uit kom, mag ik dan bij je terugkomen?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mrt 2017 17:04 #11998 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Profiel afhankelijke banner
dat mag je zeker Bavnevda.
De links werken inderdaad niet meer ( na bijna 2 jaar) omdat de tijd niet stilstaat.
Het principe van de ACL werkt nog steeds.
Misschien goed als je nog eens precies definieert wat je probleem is.
Ad
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena