ruimte tussen 2 modules op dezelfde positie

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 apr 2015 12:17 #7923 door
Ik ben mijn website aan het veranderen, staat nu even offline.

In footer2 heb ik 2 modules onder elkaar geplaatst. De mailchimp signup module en de searchmodule . Maar ik zou graag dat er wat meer ruimte tussen deze 2 modules komt, nu zitten ze aan elkaar geplakt.
IK heb al met Firebug gekeken en kon dit veranderen door bij mod preview wrapper hier margin-bottom: 30px toe te voegen. Maar het probleem is dat ik deze niet in de template.css kan vinden en het heeft gelijk invloed op de andere wrappers als ik het in firebug verander.

Hoe zou ik dus op een andere manier ruimte tussen deze 2 modules kunnen krijgen?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 apr 2015 12:17 #7924 door
Hi Joyce,

Dat kan. Met het veranderen van het uiterlijk ben je niet beperkt door de declaraties die reeds zijn gemaakt, je kunt zelf ook nieuwe toevoegen. Het gaat erom dat je een unieke class creëert voor de een van de modules. Dit kan door deze een module-suffix te geven. Kijk of je een veld kunt vinden in je mailchimp-module waar je deze kunt invullen. Je mag elk woord gebruiken, mits uniek en voorafgegaan door een spatie. Het handigste is om dit sematisch te doen. Laten we nemen het woord: meer-wit-onder

Vervolgens zet je in je template.css
Code:
.meer-wit-onder { margin-bottom: 20px; }

Zet dit onderin.

Succes!
Lianne


Bericht toegevoegd op 20 april 2015 om 16:01
Vorige bericht was op 20 april 2015 om 16:00


Hi Joyce,

Dat kan. Met het veranderen van het uiterlijk ben je niet beperkt door de declaraties die reeds zijn gemaakt, je kunt zelf ook nieuwe toevoegen. Het gaat erom dat je een unieke class creëert voor de een van de modules. Dit kan door deze een module-suffix te geven. Kijk of je een veld kunt vinden in je mailchimp-module waar je deze kunt invullen. Je mag elk woord gebruiken, mits uniek en voorafgegaan door een spatie. Het handigste is om dit sematisch te doen. Laten we nemen het woord: meer-wit-onder

Vervolgens zet je in je template.css
Code:
.meer-wit-onder { margin-bottom: 20px; }

Zet dit onderin het bestand.

Succes!
Lianne
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 apr 2015 12:17 #7925 door
Heel erg bedankt Lianna! Na uren proberen, is het dankzij jouw oplossing binnen 2 min gelukt!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena