2 kleine problemen

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 jun 2015 11:39 #7055 door Gast
2 kleine problemen werd gestart door Gast
Ik loop tegen 2 kleine problemen op namelijk als je kijkt op www.twentewebdesign.nl zie je bovenin Blue Flower staan en op enkele pagina's waar ik afbeeldingen heb staan zijn die als het ware buiten hun oevers getreden. Hoe kan ik dit oplossen?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 jun 2015 11:39 #7056 door Gast
Beantwoord door Gast in topic 2 kleine problemen
John,
om met het laatste te beginnen: de breedte van de afbeeldingen is 980 px, terwijl er met je de protostar template maar 960/940 beschikbaar is. Je kunt 2 dingen doen: je plaatjes op 940 zetten of de code aanpassen. Op regels 244, 5224 en 7029 van template.css kun je de 'container' breedte op 980 px zetten.
Dan de 'blue flower' kwestie. Op die plaats zou een 'header' moeten staan met een blauw bloem-plaatje. Dat plaatje hoort in de map images/headers te staan (blue-flower.jpg) maar kennelijk is het niet te vinden en dan zet joomla er vervangende tekst neer. In dit geval dus 'blue flower". Kijk eens in die map of het plaatje er nog staat. Je kunt de header ook helemaal weglaten door bij extensiebeheer/modules te zoeken naar 'afbeeldingsmodule' op positie 3 en die module te depubliceren. Of een plaatje naar eigen keuze invoeren of eventueel tekst.
Aarzel niet om terug te komen als e.e.a. niet duidelijk is.
Alle begin is moeilijk, zelfs met Joomla!
Ad
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena