Responsive template voor J1.5

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jun 2015 08:42 #6919 door
Responsive template voor J1.5 werd gestart door
Weet iemand waar ik een gratis responsive template voor J1.5 kan verkrijgen?

Bij voorbaat dank!:)
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
25 jun 2015 08:42 #6920 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Responsive template voor J1.5
Ik zou je willen adviseren te stoppen een 1.5 site nog aan te passen.
Converteren of opnieuw bouwen in 3.x is het enige wat je kunt doen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
25 jun 2015 08:42 #6921 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Responsive template voor J1.5
Jij hebt liever een hack?
Joomla is een beetje klaar met de mensen die geen aandacht schenken aan de veiligheid van met Joomla gebouwde websites en daarmee Joomla een slechte naam bezorgen.
Aangezien je nog op 1.5 zit heb je denk ik nog nooit gemigreerd?
En dan wel je template migreren?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jun 2015 08:42 #6922 door
Beantwoord door in topic Responsive template voor J1.5
Dat heeft Joomla toch ook aan zichzelf te danken. Als je zo'n beetje elke 2 jaar een migratie moet uitvoeren op een tig aantal sites gaat de lol er wel vanaf. Het gaat hier om een nogal ingewikkelde site die niet te migreren is. Een template aanpassen is dan veel eenvoudiger.
Maar goed, we gaan nu wel erg off-topic.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jun 2015 08:42 #6923 door
Beantwoord door in topic Responsive template voor J1.5
Ben het wel met Martijn eens dat Joomla 1.5 niet meer het platform is waar we als ontwikkelaars nog tijd in willen stoppen. Ook heb ik liever een CMS dat zo nu en dan durft te besluiten de codebase opnieuw op te zetten om radicale verbeteringen door te voeren, dan een CMS dat angstvallig migraties vermijd en zo langzaam irrelevant wordt voor nieuwe projecten.

Maar aan de andere kant hebben we op dit forum een sectie Joomla 1.5 Templates. Zolang we niet beslissen om deze op slot te gooien zullen we ook deze vragen moeten beantwoorden.

Om op je vraag terug te komen, ik verwacht niet dat er responsive Joomla 1.5 templates zijn, omdat die techniek gewoonweg niet gebruikt werd op het moment dat Joomla 1.5 actief gebruikt werd. Mocht het er al zijn, dan zal de keuze beperkt zijn, dus moet je enorm geluk hebben dat de template ook aansluit bij je wensen.

Ik zou gaan voor een andere optie. Zoek in het ruime aanbod naar een goede responsive Joomla 2.5 template en converteer deze naar 1.5. Er zijn tutorials die uitleggen hoe je van 1.5 naar 2.5 gaat, deze hoef je enkel om te draaien.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jun 2015 08:42 #6924 door
Beantwoord door in topic Responsive template voor J1.5
Bedankt voor de tip, die gedachte was niet bij mij opgekomen ::thumbsup::
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
25 jun 2015 08:42 #6925 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Responsive template voor J1.5
Ik kan natuurlijk niet inschatten wat de oorzaak is waarom je die lastig zou zijn te upgraden en het is natuurlijk je eigen beslissing... Maar voor artikelen, categories en gebruikers overzetten is J2XML bv. erg geschikt.

Mag ik aannemen dat je gebruikte extensies goed in de gaten houdt of die misschien veiligheidslekken bevatten, aangezien extensies voor 2.5 binnenkort of nu al niet meer via JED te downloaden zijn kan ik me voorstellen dat 1.5 extensies al langer niet niet ondersteund worden en mogelijk dus niet 100% veilig zijn.

Wanneer je een versie blijft gebruiken die EOL is aanvaard je de risico's en verantwoordelijkheden die er bij horen om het zo veilig mogelijk te houden.

Zo niet, dan ben je een van de personen die Joomla de naam geeft niet veilig te zijn terwijl de actueel ondersteunde versie veilig te gebruiken is.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 jun 2015 08:42 #6926 door
Beantwoord door in topic Responsive template voor J1.5
Ik heb de server (VPS) in eigen beheer. Er draaien diverse scripts die mogelijke exploits detecteren.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena