Beez template over de gehele breedte pagina?

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
17 jul 2015 13:27 #6619 door Meander
Ik heb/had mijn site eerst zo goed als klaar in Protostar, maar nu kom ik onderaan eigenlijk nog een paar kolommen te kort.
Nu zie ik dat Beez3 die wel heeft, maar ik wil graag mijn pagina net als bij "fluid" in Protostar over de gehele breedte hebben.

Ik weet dat het moet kunnen, want ik vond hier een topic van iemand die het gelukt was.
Helaas zei hij er niet bij hoe hij dat gedaan had, en ik kon bij zijn profiel ook geen vraag daarover vinden. ::cry::

Kan iemand mij a.u.b. uitleggen hoe ik het Beez3 thema over de gehele breedte van de pagina kan krijgen?
De css daarvan ziet er weer heel anders uit dan die van Protostar, en met firebug kan ik niets vinden over de breedte.

Alvast bedankt!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 jul 2015 13:27 #6620 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Beez template over de gehele breedte pagina?
Beez is weer een beetje anders opgebouwd dan protostar.
Als je de breedte over het hele scherm wilt, dan kan je in de position.css de breedte aanpassen. Op regel 117 vind je een #all die nu op 1050px staat, verander dat in 100%. Je zult dan wel eventueel nog wat moeten knutselen met andere margins en paddings om het weer helemaal kloppend te maken.

Je kan het bestand eenvoudig in Templatebeheer aanpassen, door in Templatebeheer links Template te kiezen en daarna het door jou gewenste template te openen. Je komt dan in de template aanpassen weergave.
Vervolgens zie je alle bestanden die je kan aanpassen.

Overigen wanneer je met een van de basistemplates gaat knutselen kan je ook gewoon een 'nieuwe stijl' maken, of zelfs het hele template kopiëren.
In de template aanpassen weergave zie je de optie om het hele template te kopiëren.

In Templatebeheer: Stijlen kan je een stijl dupliceren en er naar hartelust mee spelen, zodoende raak je nooit het origineel kwijt en kan je altijd terug.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena