artikelen in categorie

  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
23 jul 2015 09:22 #6559 door rvdmark
artikelen in categorie werd gestart door rvdmark
Hallo forum leden,
In mijn Artisteer template in Xampp heb ik een menu item gemaakt :Categorie - list. Nu verschijnt in het frontend een melding hoeveel artikelen in de list zitten. Dit kun je instellen in de Opties onder: #artikelen in categorie.
Ik wil dit niet en heb, waar ik maar kon, dit item op Verberg gezet. Echter zonder resultaat, want de pop-up blijft maar komen. Waar kan ik dit nu echt uitschakelen ?

Dan nog een ander merkwaardig iets in de Xampp site. Als ik een artikel wil sluiten krijg ik met grote regelmaat de melding: Deze pagina kan niet worden gevonden. Na wat heen en weer geklik op Annuleren, Opslaan en sluiten of Opslaan lukt het dan wel, maar je bent zomaar een halve minuut aan het prutsen. Hoe kan dit.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
23 jul 2015 09:22 #6560 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic artikelen in categorie
Graag je tweede vraag in een ander, nieuw topic. Dit omdat het niks met het forumonderdeel "Templates" te maken heeft. :cool:

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
23 jul 2015 09:22 #6561 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic artikelen in categorie
Ik neem aan dat je in Menubeheer een menu-item hebt aangemaakt (en dan hoort het eerste deel van de vraag ook niet bij Templates).
Indien je bij menubeheer eens bij het menu-item kijkt en dan bij het tabblad 'Categorie', dan kun je daar # Artikelen in categorie ook aanpassen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
23 jul 2015 09:22 #6562 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic artikelen in categorie
Geen probleem rvdmark. je kan je tweede vraag denk ik het beste hier plaatsen:
forum.joomlacommunity.eu/forumdisplay.php?f=143

Ik heb zelf geen ervaring met Artisteer dus daar kan ik je niet mee helpen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena