Site niet schaalbaar voor verschillende devices

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jul 2015 21:37 #6490 door Gast
Ik heb een tijdje geleden een eenvoudige site gemaakt met het idee om later nog wat verbeteringen toe te passen.

Ik maak gebruik van een rockettheme template genoemd Hadron.

Het belangrijkste issue dat ik heb is dat de site niet schaalbaar is en niet aangepast wordt aan de hand van het type device waarmee de site wordt bezocht.

Wat moet ik doen om de site goed toonbaar te maken voor alle type devices ? Is mijn huidige template (Rockettheme Hadron) hiervoor geschikt, of moet ik naar een andere template op zoek gaan ?
Mocht dat het geval zijn, welke template kunnen jullie aanbevelen hiervoor ?

Daarnaast wil ik graag kunnen beperken dat 1 gebruiker meerdere keren kan inloggen, is daar een mogelijkheid voor ?

www.bridgeclubalert.nl/

Alvast bedankt voor jullie info.
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jul 2015 21:37 #6491 door renem
Beantwoord door renem in topic Site niet schaalbaar voor verschillende devices
Deze template is zeker responsive. www.rockettheme.com/docs/joomla/templates/hadron Wellicht een instelling? Anders op de site van Rocket vind je veel documentatie.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jul 2015 21:37 #6492 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Site niet schaalbaar voor verschillende devices
Ik ben er nog niet uit.
Wat opvalt is dat als ik m'n browser venster verklein er geen scroll bar onderaan verschijnt om zo toch de hele breedte van de pagina te kunnen bekijken.

Iemand een idee hierover ?
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jul 2015 21:37 #6493 door renem
Beantwoord door renem in topic Site niet schaalbaar voor verschillende devices
Ja dat is nu eenmaal het kenmerk van een responsive site. Geen scrollbalken maar content die netjes wordt afgebroken om zo op een kleiner scherm te passen.

Het is dus niet zo dat de site verkleint wordt weergegeven, juist niet! Met verkleinen zijn teksten niet meer te lezen en 'schuif' je je een ongeluk, niet de bedoeling.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jul 2015 21:37 #6494 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Site niet schaalbaar voor verschillende devices
Als ik de site bekijk ziet het er al aardig responsive uit. Aan de hand van de breedte van het scherm past de website zich aan. Wel een nadeel is dat het menu onder de tekst komt in plaats van erboven.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jul 2015 21:37 #6495 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Site niet schaalbaar voor verschillende devices
Inderdaad, bedankt voor deze info.

Hij is inderdaad responsive, dit is zoals ik het ook wil hebben. (ben niet helemaal thuis in deze materie)

@jEmiel, voor wat betreft het menu, daar heb je gelijk in, ik zal hem aanpassen zodat het menu in het juiste frame komt te staan. bedankt voor het checken.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena