Zijn meerdere category layouts mogelijk?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 sep 2015 19:01 #5948 door
Goedendag lezer,

Volgens de beschrijving is het niet alleen voor een module mogelijk om meerdere uiterlijken te hebben in één template maar ook voor de content categorieën.

Maar wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar om het ook werkend te krijgen ::angry::
Eerst een variant gemaakt van de blog.php en deze onder de naam aangepast.php opgeslagen en dan kan ik hem selecteren bij de opties van de category maar dan word deze niet aan de voorkant getoond.
Een aangepast_item.php er bij gezet met hetzelfde resultaat oftewel ik zag niets.
Er word geschreven op internet over een xml bestand dus deze ook aangemaakt maar dan zie ik niets meer bij de opties dus dat lijkt mij ook niet de oplossing. Of ik snap niet goed wat ze daar nu mee bedoelen :blush:

Protostar geïnstalleerd en daarin de aangepaste category bestanden neer gezet en weer worden ze herkend aan de achterkant maar niet getoond aan de voorkant.

En ja, alle bestanden plaats ik in de map html van de template.

Wie kan mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
05 sep 2015 19:01 #5949 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Zijn meerdere category layouts mogelijk?
Hallo Arjen,

onderstaande al geprobeerd? jouw kende wel want je vraagt niet snel wat ;)
www.itoctopus.com/how-to-a-have-a-differ...c-category-in-joomla

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 sep 2015 19:01 #5950 door
Beantwoord door in topic Zijn meerdere category layouts mogelijk?
Op het moment dat je een gelijknamige XML bestand toevoegt dan wordt de override een menu item type. Dus in plaats van dat je als menu item type "Category Blog" selecteert (bij het maken van een nieuw menu item), en vervolgens de override kiest is de override een menu item type.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena