#_asset=0 menu items dupliceren. Auto-incremental kapot?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 okt 2015 10:10 #5432 door
Hallo allemaal,
Mijn eerste keer dat ik iets post hier op dit forum. Mijn eerste kennismaking met de community op de Joomla dagen was erg leuk en leerzaam!

Ik werk al jaren met Joomla: inrichten en templates aanpassen. Maar voorals schrijven over WWII. Van de engine onder de motorkap van Joomla weet ik niet veel (gebrek aan geschikte grijze hersencellen, mijn haar wordt wel grijs).

Nu mijn probleem.
Mijn belangrijkste website www.backtonormandy.org heeft het volgende probleem. Sinds(?) kort kan ik niet meer installeren op de site.
Tabellen als #_assets zetten de ID op 0 waardoor je niet kunt (de)installeren of in sommige gevallen gen informatie binnen de component kunt opslaan. Daarnaast wordt een menu item eindeloos herhaald (bij gebrek aan een ID veronderstel ik). Nu wordt geadviseerd iets te doen aan #_updates': auto-incremental counter may be out of sync. Of #_asset. Maar hoe werkt dat? Of hoe doe je dat.
Een nieuwe installatie kan, maar dat is weer dagen werk om alles over te zetten (30 gig aan info, 10.000 records en duizenden actieve kaarten over WWII).
Wie kan mij helpen?
BVD Fred
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
12 okt 2015 10:10 #5433 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic #_asset=0 menu items dupliceren. Auto-incremental kapot?
Dag Fred,

Welkom bij ons forum.
Het eerste wat ik in jouw geval zou doen is naar Extensies - Beheren te gaan en dan te kiezen voor Database.
Hier zou je foutboodschappen kunnen zien, maar kun je ook kiezen voor 'Repareren'.
Probeer dat eerst eens.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena