Nieuwe site

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 okt 2015 19:39 #5072 door Gast
Nieuwe site werd gestart door Gast
Beste,

Ben ik weer, terug bij de mensen die me reeds vele malen uit de brand hebben geholpen. Wederom zit ik met een uitdaging. Helaas ben ik wegens omstandigheden genoodzaakt de huidige site te vernieuwen. Met de hulp van dit forum heb ik aardig wat zaken kunnen regelen, dit gaat me nu even een brug te ver. Ik zit met een kleine tijdsdruk (understatement) vandaar dat ik jullie hulp ga inschakelen. Ik heb een afbeelding bijgevoegd hoe de mensen binnen de vereniging de site qua opbouw graag willen hebben. Na aardig wat Google werk kan ik helaas niet snel een oplossing vinden welk thema ik hiervoor het best kan gebruiken, modules toevoegen aan een bestaand template zit helaas niet in mijn Joomla kennispakket. Kan iemand me op weg helpen ? Ik kan van scratch af aan beginnen, ben dus niet gebonden aan bepaalde zaken.

Wederom bedankt voor het lezen van mijn post !

groeten

Ruud

ps. sorry, grammaticale foutjes zijn door tijdsdruk er in geslopen.

Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
26 okt 2015 19:39 #5073 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Nieuwe site
Ik zie niks wat niet mogelijk zou zijn qua informatie. Ik kan me voorstellen dat er voldoende templates die qua posities dit ondersteunen. Blijft de opmaak over, dat moet toch naar eigen smaak omgezet worden.

Is er budget beschikbaar voor de aanschaf van een template?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 okt 2015 19:39 #5074 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Nieuwe site
Goedemorgen hvdmeer,

Budget kan ik altijd proberen los te peuteren, feit blijft dat we een amateur sportvereniging zijn waar de bakken met geld helaas niet klaar staan. Heb je een indicatie voor me waar ik aan moet denke ? Ik heb eens wat gestoeid met Themler, maar dat is niet voor mij gemaakt geloof ik. :)

gr en een fijne dag alvast.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
26 okt 2015 19:39 #5075 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Nieuwe site
Themler kost $129 als je Joomla templates wilt gaan gebruiken.
Je kan bij de verschillende templatemakers gaan kijken, rockettheme, Gavick, Yootheme, Icetheme of bijvoorbeeld op themeforrest. Veel zijn betaald maar er zijn vaak ook één of meerdere gratis templates beschikbaar.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 okt 2015 19:39 #5076 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Nieuwe site
Of maak gebruik van het Helix framework van Joomshaper .
Daarmee kun je in alle vrijheid je eigen module-posities creëren.
Gratis, en geleverd met een democontent.
Je krijgt er de gratis versie van SP Builder bij, waarmee je gemakkelijk responsive pagina's kunt opbouwen.
Voor een beperkt bedrag (60 euro) heb je beschikking over alle templates die JS aanbiedt (met daarin Helix als basis).
Op youtube vind je veel "how-to"-filmpjesfilmpjes.

groet,
Lianne
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena