Beste manier om standaard Joomla Bootstrap bestand te overschrijven?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 nov 2015 15:38 #4982 door
Hallo,

Ik bouw templates op maat.
Maar sinds Bootstrap standaard met Joomla 3 wordt meegeleverd zit ik er elke keer mee te stoeien.
Ik weet dat je het uit kan zetten met een regeltje code in je template maar heel veel extensies hebben een mooie weergave met Bootstrap en daarom wil ik het eigenlijk blijven gebruiken.
In Joomla 3.4.5 wordt Bootstrap versie 2.3.2 gebruikt.

- Is dit de originele versie van Bootstrap 2.3.2 of heeft het Joomla team een aangepaste versie van Bootstrap 2.3.2 in de core van Joomla opgenomen?

- Als de originele versie van Bootstrap ingeladen wordt door Joomla dan zou je die ook uit kunnen schakelen en een gecustomiste versie van Bootstrap kunnen inladen. Ware het niet dat deze pagina van Bootstrap niet meer in gebruik is getbootstrap.com/2.3.2/customize.html
Wat is de beste manier om Joomla Bootstrap 2.3.2 te overschrijven?

Jeroen
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 nov 2015 15:38 #4983 door Gast
Door een eigen css bestand in te laden na het css bestand van Bootstrap.

Op die manier kan je aanpassingen maken in kleuren en dergelijke zonder dat er iets word gedaan met de afmetingen en het gedrag van de span's.

Als je nog meer wil aanpassen dan kan je natuurlijk ook Bootstrap 3.* proberen. Zelf ben ik begonnen met het stoeien met Bootstrap 4 wat toch weer iets anders werkt.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena