templatedetails.xml text tussen velden.

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 nov 2015 14:15 #4859 door
Ik werk aan een eigen template en wil daarbij de parameters aanpasbaar maken in de backend met het templatebeheer.

Ik kan in de templatedetail.xml zelf tabbladen en velden maken met <fieldset> en <field>. Er zijn een heel aantal variabelen dus wil ik tussen groepen van velden een text regel toevoegen om aan te geven waar de volgende groep van velden over gaat.
Bijvoorbeeld, Ik heb een aantal standaard bootstrap buttons die met variabelen zijn aan te passen. de standaard bootstrap buttons zijn "succes, info, danger, primary etc"
deze hebben allemaal variabelen voor kleur, text kleur, border stijlen etc.

Wat ik wil is de mogelijkheid om een kopje "Button Primary" te maken gevolgd door de variabelen voor button primary, dan is het volgende kopje "Button Succes" etc. etc.

Ik heb geen xml code kunnen vinden die mij het kopje "button primary" laat maken.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 nov 2015 14:15 #4860 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic templatedetails.xml text tussen velden.
Je kunt tekst weergeven tussen parameters met een zogenoemde spacer. Daar kun je hier meer over vinden:
docs.joomla.org/Spacer_form_field_type

Ik weet niet zeker of je daarmee ook HTML kunt weergeven. Je zou het kunnen proberen door het in de label tag te zetten, of in een taal string.

Een andere optie is om de beschrijving van de parameters te verhuizen naar de XML description. Daar heb je meer ruimte, en dan kun je de HTML gewoon gebruik in de taal constante van die description.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena