vraag mbt template

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 nov 2015 20:23 #4839 door
vraag mbt template werd gestart door
Hallo, ik heb een template gemaakt met artisteer maar loopt tegen 2 probleempje aan. Ik heb de vraag ook daar gesteld maar krijg geen antwoord. vandaar dat ik het nu hier probeer.
url naar de site is www.familiehotelsbelgie.be
Als ik op een hotel klik komen de pictures daar onder elkaar ipv naast elkaar. zie www.familiehotelsbelgie.be/struttura/2
Hoe krijg ik ze naast elkaar en waar kan ik dat aanpassen?

Ook had ik graag waar de main content (seach velden enz) iets breder. Ongeveer 120 px.
Ik heb gezocht met firebug en heb gevonden hoe ik het iets breder kon krijgen maar ik kan het bestand niet vinden waar ik het moet wijzigen.
Het is div class="Span10" maar weet dus niet waar ik dit moet aanpassen.
Breedte is nu 780 en moet worden 900px.
Groet,
Peter
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 nov 2015 20:23 #4840 door
Beantwoord door in topic vraag mbt template
a) welke galery module gebruik je ?
b) kun je de breedte niet via artisteer instellen?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 nov 2015 20:23 #4841 door
Beantwoord door in topic vraag mbt template
kan je de class span10 aanpassen naar een span11 en dan een extra class toevoegen? dan kan je deze extra class een max-width:900px geven. Je moet dan wel goed kijken wat het resultaat op je responsive verschaling is.

Edit: De span10 is een bootstrap class. Als je kijkt naar de opbouw van de website zie je dat 2 divs boven de span10 die je wil aanpassen ook een span10 zit, dat betekent dat als je zelf de breedte van span10 gaat bepalen dat dat voor allebei geldt en dan gaat het mis
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
09 nov 2015 20:23 #4842 door Fred
Beantwoord door Fred in topic vraag mbt template
Hoi pgmjans,

Zo te zien heb je het probleem van de onder elkaar staande afbeeldingen al opgelost!

Voor het andere probleem (breedte zoekveld), kan je jouw css iets aanpassen.

Plaatst onderstaand stukje css in de custom.css welke staat in de css map van de template die je gebruikt (als deze er niet staat dan aldaar een map "custom.css" aanmaken).

Code:
input[type="text"], input[type="password"], input[type="email"], input[type="url"], input[type="color"], input[type="date"], input[type="datetime"], input[type="datetime-local"], input[type="month"], input[type="number"], input[type="range"], input[type="tel"], input[type="time"], input[type="week"], textarea { color: #37636d !important; font-family: Arial,"Arial Unicode MS",Helvetica,sans-serif; font-size: 13px; font-style: normal; font-weight: normal; padding: 8px 0; text-shadow: none; width: 100%; }

De width staat bij jou standaard op 100%, hier kan je naar wens bv. 125% van maken of een ander percentage naar jouw wens.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena