templates in joomla 3.4.5

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 nov 2015 11:56 #4815 door
templates in joomla 3.4.5 werd gestart door
Hallo beste forum,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem:
Ik heb een website gemaakt die in de testfase op een localhost draait. Mijn Joomla versie is 3.3.6 ik maak gebruik van verschillende componenten en ongeveer 10 templates allen gemaakt in artisteer. De site draait en werkt perfect.

Maar omdat Jooma doorontwikkeld, heb ik gisteren een kopie van mijn site gekopieerd naar een nieuwe localhost, getest en werkt prima. Nu Joomla geüpdate naar 3.4.5, de templates geüpdate met de nieuwe artisteerversie en begonnen met testen.

Ik kan nu ineens geen andere templates toewijzen aan modules, menus of menu-items. Hij benadert deze wel juist, maar gebruikt voor alles alleen de standaard template.
Ik heb ook andere templates geprobeerd (purity_III) maar niets werkt.
Als ik de standaard template verander in een andere template, dan blijft deze overal staan.
Joomla weigert gewoon de andere templates.

Weet iemand een oplossing?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
17 nov 2015 11:56 #4816 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic templates in joomla 3.4.5
Hoi Willy, ik heb net je bericht van alle zichtbare code opgeschoond. Je hoeft normaal geegd voor tekst hier geen opmaak in te stellen, of had je je tekst eerst ergens anders ingetypt?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena