Kan verplicht inloggen niet meer verwijderen na gebruik JA Elastica

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
25 nov 2015 05:44 #4670 door Meander
Ik heb gisteren de quickstart package van JA Elastica in een submap op mijn site geïnstalleerd.

Zojuist kwam ik er achter dat men nu eerst moet inloggen wanneer men mijn site bezoekt.
Het rare is dat je dan wel gewoon zonder inloggen naar de rest van de site kunt gaan d.m.v. het topmenu.

Ik had al de kale Elastica template op mijn site staan voor gebruik voor mijn linkspagina, en daarna heb ik de Quickstart Package in de submap op mijn server gezet.
De template heb ik gedeïnstalleerd, en de Quickstart map van mijn server verwijderd.

Bij Opties bij gebruikersbeheer "Gebruikersregistratie toestaan op Nee" gezet, maar dat veranderd er niets aan.

Ook het weghalen van de inlogmodule op de homepage, cache en browse geschiedenis wissen helpt niet.

Hoe kan ik weer zo krijgen dan bezoekers meteen op mijn website terecht komen zonder dat ze eerst het bericht krijgen dat ze moeten inloggen?

www.jetsstudio.nl



.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
25 nov 2015 05:44 #4671 door Fred
Het lijkt wel of ergens een inlog-menu-item is die als startpagina is ingesteld. Kijk eens bij al je menu's (ook de menu's die je niet gebruikt) of er ergens een inlogmenu-item gepubliceerd staat en als startpagina staat ingesteld.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena