Nieuwe Elastica website; Home pagina publiek niet goed zichtbaar

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
27 nov 2015 17:49 #4624 door Meander
Ik ben de laatste dagen bezig geweest om mijn website te veranderen met de JA Elastica template.

Ik was superblij met het resultaat, maar bij het online zetten blijkt de Homepagina alle modules onder elkaar te zetten, terwijl ik daarvoor dezelfde werkwijze heb gebruikt als mijn links-pagina, en tutorials-pagina, en daar staan de modules wel mooi verdeeld.

Wanneer ik ingelogd ben als Super User dan zie ik het perfect, maar zodra ik uitlog dan zie ik op de Home pagina alle modules onder elkaar.
Het probleem doet zich alleen voor op de Homepagina, want de rest werkt wel goed, bij mij althans.

Wie wil er even voor mij kijken alsjeblieft, want nu heb ik eindelijk wat ik al die tijd al wilde, en nu ligt die Home pagina dwars. :rolleyes:

www.jetsstudio.nl


.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 nov 2015 17:49 #4625 door Gast
Henriette: de modules in Home staan op positie 7, terwijl die bij de andere menu items op positie 5 staan.
zou dat de orzaak kunnen zijn?
ad
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
27 nov 2015 17:49 #4626 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Nieuwe Elastica website; Home pagina publiek niet goed zichtbaar
Goed om te lezen dat het opgelost is. En inderdaad, soms is de oplossing iets waar je het niet van zou verwachten.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena