Wat vergeet ik? (Installeren)

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 dec 2015 14:12 #4312 door
Wat vergeet ik? (Installeren) werd gestart door
Nu mijn sites draaien en ik meer op content zit dan op techniek, doe ik niet heel veel meer aan de achterkant. Maar voor een vriendin ben ik aan het klooien met een template.

Vroegah was dat makkelijk: je had een zipje en dat installeerde je via extensiebeheer en dan zette je het aan in templatebeheer. Maar die tijd lijkt voorbij, want dit functioneert niet.

Dan maar uploaden via FTP (unzipt, natuurlijk), want dan verschijnt het ook.... niet...

Welke stap vergeet ik?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 dec 2015 14:12 #4313 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Wat vergeet ik? (Installeren)
dat installeren is nog steeds gewoon mogelijk via extensie beheer
en die je het via ftp dan zal je bij administratie gedeelte bij extensies > beheren op ontdekken kunnen klikken

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
19 dec 2015 14:12 #4314 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wat vergeet ik? (Installeren)

Wollongong;126068 schreef : Vroegah was dat makkelijk: je had een zipje en dat installeerde je via extensiebeheer en dan zette je het aan in templatebeheer. Maar die tijd lijkt voorbij, want dit functioneert niet.

Wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 dec 2015 14:12 #4315 door
Beantwoord door in topic Wat vergeet ik? (Installeren)
Vreemd. Wil ik de foutmelding terugkrijgen, installeert hij hem ineens wel :s

Alleen zo jammer dat ik de site net via Installatron heb geupgrade naar 2.5.28 en nu deze melding live krijg:

De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden. Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken wegens:

  • een verouderde bladwijzer/favoriet
  • een fout getypt adres
  • een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
  • u heeft geen toegang tot deze pagina

Naar de startpagina
Startpagina


Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout.
500 JHtml: :bootstrap wordt niet ondersteund. Bestand niet gevonden.




Goddank doet dit zich ALLEEN voor bij de template Favourite. Wat zou dit voor iets zijn, dat JHtml bootstrap?
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 dec 2015 14:12 #4316 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Wat vergeet ik? (Installeren)
JHtml::bootstrap is een helper die (zoals de naam als een klein beetje verklapt) het Bootstrap framework inlaad. Dit is een framework wat in veel template wordt gebruikt als basis. Echter bestond deze functie in Joomla! 2.5 nog niet, dus krijg je een error dat deze niet bestaat / niet ondersteund wordt.

De template die je probeert te gebruiken is dus waarschijnlijk voor Joomla! 3 gemaakt.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena