Wie heeft ervaring met yootheme Template's ? (catalysist)

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 jan 2016 19:15 #3924 door Gast
goeie avond allemaal !

ik ben hier nieuw en nieuw met het gebruik van joomla maar heb een vraag over het veranderen van het acordion menu in een navbar in yootheme catalysist heeft iemand hier ervaring mee ?
voorbeeld hoe het moet worden
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
17 jan 2016 19:15 #3925 door Patrick
Allereerst welkom op dit forum. Om je juist te kunnen helpen is het misschien makkelijk (als de site online staat) om een url door te geven. Volgens mij wil je graag een dropdown menu en geen accordion menu. Ik bouw al jaren mijn templates zelf en heb geen ervaring met de template van bouwers. Aan de hand van de code zou ik je wel kunnen helpen, maar dan zul je meer info moeten verstrekken. Je kunt eventueel een privebericht naar mij kunnen sturen dan kijk ik even. De plaatjes maken nu niet echt duidelijk wat het probleem is. Ik zie drie keer item staan, dus dat kan erop wijzen dat je doelt op de invulling van het menu.

een prive bericht kun je sturen door op mijn naam te klikken.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
17 jan 2016 19:15 #3926 door Fred
@vdkamp24
Hoi, ik heb veel ervaring met Yootheme, ik heb zelfs een aantal handleidingen (NL) gemaakt over de Yootheme template, Widgetkit en UIkit. Zie hiervoor www.ifred.nl en kies dan het Joomla menu-item.

De accordion kan op 2 manieren gemaakt zijn of met de widgetkit of met de editor en is in de html gebruik gemaakt van de UIkit code.

Aan de plaatsje kan ik niets afleiden. Ik zal in jouw website moeten kijken hoe eea gemaakt is. Uiteraard wil ik je helpen!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 jan 2016 19:15 #3927 door Gast
Hi,

Niet om je te ontmoedigen, maar gebruik je de originele versie van het template van december 2011? Die is toch wel een beetje verouderd, o.m. niet responsive.

groet,
Lianne
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena