nieuwe module positie

  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
12 jan 2016 10:20 #3870 door rvdmark
nieuwe module positie werd gestart door rvdmark
Hoe maak ik een fixed menu in mijn Artisteer 4.0 template. Of bestaat er een plugin die dat regelt ?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
12 jan 2016 10:20 #3871 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic nieuwe module positie
Hallo,

kan je artx bestand van je template niet inladen in artisteer op je pc en dan dit realiseren?

Om handmatig in het script van artisteer iets toe te gaan voegen is bijna niet te doen. Met Artisteer kan je mooie templates maken maar script technische zit er te veel (overbodig) script in.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
12 jan 2016 10:20 #3872 door Fred
Beantwoord door Fred in topic nieuwe module positie
@rvdmark,

Ik werk al jaren niet meer met artisteer, dit kon toen niet, of het in 4.0 kan weet ik niet.
Wel weet ik een oplossing. Neem een yootheme template daarin kan je zeker het menu op fixed zetten. Lees hiervoor: ifred.nl/images/Joomla/Handleiding-Yootheme-Warp-7.pdf

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • rvdmark
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • beschrijving
Meer
12 jan 2016 10:20 #3873 door rvdmark
Beantwoord door rvdmark in topic nieuwe module positie
Dank voor jullie reactie. Ik zoek verder
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 jan 2016 10:20 #3874 door Gast
Beantwoord door Gast in topic nieuwe module positie

rvdmark;126599 schreef : Hoe maak ik een fixed menu in mijn Artisteer 4.0 template. Of bestaat er een plugin die dat regelt ?


Met de nieuwe software van dezelfde makers (Themler) kan het wel maar je blijft denk ik toch helaas regelmatig tegen dingen aanlopen met dit soort software. Zelf een template maken kost vaak nog minder tijd ook (en het is leuk :)).
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena