Mijn website

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
01 feb 2018 16:24 #16223 door Meander
Mijn website werd gestart door Meander
Site nog in ontwikkeling: Ja en Nee. Er worden steeds weer dingen toegevoegd, maar hij is wel klaar voor bezoekers.
URL: Hier
Joomla versie: Begonnen met 2-nog wat. Huidig: 3.8.4
Template: Protostar
Componenten en Plugins:
  • Akeeba backup (tip van dit forum, het eerste wat ik altijd op een nieuwe installatie zet)
  • Cachecleaner (tip van dit forum, het tweede wat ik altijd op een nieuwe installatie zet)
  • Flexicontact Plus
  • Acymailing
  • Hikashop
  • j2xml (om gebruikers van mijn vorige site/domein te importeren, mag er eigenlijk wel af...)
  • JCE Editor
  • JComments
  • Joomshopping (Pas ontdekt, een aanrader! Voor een derde partij die bestellingen apart moet ontvangen. Dit kan niet op (mijn) Hikashop, dus moest ik er een shop bij hebben, maar echt een supermooie en simpele shop)
  • Kunena Forum
  • Fast Social Share plugin (Ook top! Gewoon met brackets {fastsocialshare} waar je de buttons maar wilt hebben. Met veel sociale platforms waar je uit kunt kiezen)
  • Modal plugin (tip van dit forum om afbeeldingen mooi te resizen)
  • Sourcerer plugin, om makkelijk html, php, en javascript in artikelen te plakken
  • Modules Anywhere plugin (Ook top, om modules te plaatsen waar dat normaal niet mogelijk is)
  • En dat was het wel zo'n beetje volgens mij...

Het is nu al 2,5 jaar geleden dat ik kennis heb gemaakt met Joomla, en ben er sinds die tijd best wel een beetje verslaafd aan geraakt.
Ik leer nog steeds bij, en heb heel vaak het gevoel dat ik de helft nog niet weet.
Nieuwe installaties, en back-ups terugplaatsen met kickstart.php (wanneer het weer eens is misgegaan) ) dat kan ik het beste :p

Mijn andere website ging eerst over een specifieke hobby, maar sinds een paar maanden ben ik dit, onder een andere domeinnaam aan het uitbreiden naar andere hobby's.
Eigenlijk heb ik meer hobby's dan tijd, maar ik kan wel zeggen dat het websites maken, het grafische, dingen uitproberen, uitzoeken, en de kick van dat het dan toch weer gelukt is, mijn grootste hobby's zijn.
Dus help ik met mijn hobby anderen met hun hobby's :)

Mijn site is nog verre van perfect, maar ik ben er wel trots op, en blij mee.
Opbouwende kritiek is uiteraard altijd welkom.

.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena