Ook volgorde, maar dan in module nieuwste artikelen

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
24 feb 2016 11:14 #3376 door
Het leek me zo handig: ik heb een pagina met agenda artikelen, gesorteerd naar oudste eerst, op basis van aanmaakdatum (dat werkt, ook als de aanmaakdatum later is dan de publicatiedatum).

Ik wil op de voorpagina een lijstje van de agenda artikelen.
Daarvoor een module Nieuwste Artikelen aangemaakt voor de categorie Agenda. Er is echter geen sorteeroptie met "oudste eerst".
Eigenlijk logisch, het heet tenslotte "nieuwste artikelen".

Is die volgorde te omzeilen/overriden?
Ik kan uiteraard een html module maken en de links handmatig toevoegen, maar dan moet ik 'm ook handmatig updaten en dat wilde ik juist voorkomen.

Hier te zien - ben nog volop aan het experimenteren, dus let niet op verdere inrichting!
Discussie gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
24 feb 2016 11:14 #3377 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Ook volgorde, maar dan in module nieuwste artikelen
Je zou ook de module artikel-categorie kunnen gebruiken.
Als je agendapunten allemaal artikels zijn en in de categorie agenda zitten, zou dit mogelijk moeten zijn. Deze kun je voor zover ik weet op verschillende data / criteria sorteren.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
24 feb 2016 11:14 #3378 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ook volgorde, maar dan in module nieuwste artikelen
En... Opgelost! :D

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
24 feb 2016 11:14 #3379 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ook volgorde, maar dan in module nieuwste artikelen
Nee hoor, de knopjes zijn een beetje oud en versleten geraakt en werken daarom niet altijd even goed (of altijd niet ;) )
Als ik zie dat een topic opgelost is kom ik even buurten en gebruik een ander knopje om het aan te passen. :cool:

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena