verwijzing naar artikel op website geeft 404

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 mrt 2016 09:01 #3211 door Gast
Een probleem: als ik via www.dapp.nl/2-uncategorised/237-8-essent...-voor-project-succes

klik dan volgt een 404 foutmelding. Dit werkte altijd. Kan iemand mij ajb helpen met een oplossing hiervoor? Ps. ik heb een test gedaan met een nieuw artikel en die geeft dezelfde melding.

Dank
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
02 mrt 2016 09:01 #3212 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic verwijzing naar artikel op website geeft 404
Hoi Beijaard en welkom op dit forum. Ik heb je topic verplaatst want jouw website heeft niks met feedback over deze website te maken natuurlijk.

Over je vraag, ik krijg alleen een witte pagina te zien, ook op de homepage.
Wel wil ik je erg aanraden je website te controleren of deze wellicht gehackt is want je loopt een paar essentiële veiligheidsupdates achter!!!
En natuurlijk updaten naar Joomla! 3.4.8, dat is de veilige versie op dit moment.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
02 mrt 2016 09:01 #3213 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic verwijzing naar artikel op website geeft 404
Normaal krijg je in de backend een melding dat een update beschikbaar is. Dan is het een kwestie van doorklikken.

Anders kan je losse updatepakketten hier vinden:
github.com/joomla/joomla-cms/releases/tag/3.4.8

ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
02 mrt 2016 09:01 #3214 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic verwijzing naar artikel op website geeft 404
Tsja, dat kan van alles zijn bv. een SEF-probleem of misschien is je site gehackt en kun je geen pagina's meer aanmaken. Er kan ook nog een wijziging in .htacces fout zijn gegaan. Ik zou willen adviseren om eerst te upgraden, misschien is het probleem er dan wonderwel niet meer. Lijkt mij slimmer dan eerst een probleem op te gaan lossen en direct erna te gaan upgraden. Wel natuurlijk eerst een backup draaien voor het upgraden, je weet maar nooit.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
02 mrt 2016 09:01 #3215 door Hans van der Meer
Je hebt nu een witte pagina zie ik, er gaat dus iets niet helemaal goed. Kan je wel in de backend komen?

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena