FIrefox vertaling knopje vraag

  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
17 nov 2023 03:09 #25766 door Joop
FIrefox vertaling knopje vraag werd gestart door Joop
Zie foto wat ik bedoel met vertaling die vanuit Firefox op diverse website kunt over schakelen van Engels naar Nederlands.

Waarom gebeurd dat niet op mijn website, is daar iets voor nodig om ook op die nette manier je website vertaald te krijgen?
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
17 nov 2023 09:53 #25767 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic FIrefox vertaling knopje vraag
Volgens mij heeft dit niets met Joomla te maken.
Misschien in Firefox bij de instellingen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
17 nov 2023 14:58 #25773 door Joop
Beantwoord door Joop in topic FIrefox vertaling knopje vraag
Goede dag Martijn

dank voor je reactie en de uitleg van instellingen, daar ligt het niet aan gezien dat op veel andere websites komt dat knopje 'optie' voor. Echter, op mijn website is dat niet het geval zo ook op vele andere.

Ik heb ook de bron code nagezien dat waar dit wel mogelijk was, ik zie daar ook niets staan in wat dat activeert. In bijvoorbeeld <script> staat ook niets vermeld.

Ik zal wel aan moeten geven dat ik daar sinds kort achter ben gekomen dat Firefox recentelijk toegepast heeft als experiment.
Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
20 nov 2023 05:27 #25804 door Joop
Beantwoord door Joop in topic FIrefox vertaling knopje vraag
Ik heb wellicht het vermoeden dat waarom het niet werkt op mijn website, dat het maken heeft met het Nederlands IP op een Nederlandse website. Echter als ik mijn IP verander naar een IP van een ander land, vertaald knop blijft dan alsnog weg
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena