Artikel einde pagina foutmelding

  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
20 okt 2023 16:12 #25640 door Joop
Artikel einde pagina foutmelding werd gestart door Joop
In de bijlage staat een foto

Ik heb een artikel die ik op wil delen in meerdere stukken van het artikel.
Als ik de knop "Einde pagina" gebruik krijg ik per direct na het publiceren de volgende fout melding zie foto
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
21 okt 2023 11:55 #25644 door Joop
Beantwoord door Joop in topic Artikel einde pagina foutmelding
Het probleem blijkt te zijn opgelost, door het terug zetten van een backup van 5 maanden geleden.

Ik heb de versie 3.10.12 die ik net een upgrade gegeven heb van versie 4.4.0, nu is wel een andere fout opgetreden?

UserFactory not set in Joomla\Component\Users\Administrator\Table\MfaTable ZIE FOTO

Hoe dit op te lossen?
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 okt 2023 13:22 #25646 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Artikel einde pagina foutmelding
kijk een op dit forum of dat je verder kan helpen.
soort gelijk probleem

lvda
Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
21 okt 2023 15:17 #25647 door Joop
Beantwoord door Joop in topic Artikel einde pagina foutmelding
Goede Leen

Ik zal dit straks eens proberen
Code:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `#__user_mfa` ( `id` int NOT NULL AUTO_INCREMENT, `user_id` int unsigned NOT NULL, `title` varchar(255) NOT NULL DEFAULT '', `method` varchar(100) NOT NULL, `default` tinyint NOT NULL DEFAULT 0, `options` mediumtext NOT NULL, `created_on` datetime NOT NULL, `last_used` datetime, PRIMARY KEY (`id`), KEY `idx_user_id` (`user_id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8mb4 DEFAULT COLLATE=utf8mb4_unicode_ci COMMENT='Multi-factor Authentication settings';

Gezien dat je in de backhand van Joomla niets kunt veranderen of navigeren na die fout melding.

2FA was niet aan, die had ik al uitgezet voor de upgrade.
Alle andere modules, componenten en plugins had ik verwijderd om geen conflict te krijgen tijdens de upgrade.
Echter had ik wel hiervoor de frame op deactiveren moeten zetten, omdat hij daarmee een conflict mee zal krijgen.

We gaan het zien of het werkt zoals ze dit hebben uitgelegd, zal dit natuurlijk melden

Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
21 okt 2023 18:24 #25648 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Artikel einde pagina foutmelding
Graag een volgende keer bij een andere vraag/onderwerp even een nieuw topic aanmaken aangezien deze zou gaan over "Artikel einde pagina foutmelding" :-)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
22 okt 2023 11:31 #25649 door Joop
Beantwoord door Joop in topic Artikel einde pagina foutmelding
[quotePost id="25646"]kijk een op dit forum of dat je verder kan helpen.
soort gelijk probleem
[/quotePost]

Ik had de database nagezien, en er blijkt wel een tabel user_mfa in te staan, ik heb van die tabel een backup gemaakt en verwijderd.

Nadien heb ik zoals in een eerdere topic een nieuwe aangemaakt, deze die blijkt wel te werken. De fout melding UserFactory not set in Joomla\Component\Users\Administrator\Table\MfaTable was dan wel weg, maar er kwam een nieuwe naar voren over een class melding die ik snel op kon lossen door een systeem module te verwijderen "reset hits".

Voor de installatie heeft dus niet aangeven dat "reset hits" een probleem gaf, en het zou eventueel dus een probleem hebben opgeleverd tijdens de installatie van joomla 5. en de tabel user_mfa.



Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena