Emailadresweergave website spambot

  • mhabraken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ben Coördinator Media & Communicatie en bouw al onze websites in Joomla. Vind het een geweldig stab
Meer
04 okt 2023 11:00 #25587 door mhabraken
Emailadresweergave website spambot werd gestart door mhabraken
Beste mensen,
Op het moment dat ik onze websites update naar laatste versie van Joomla 4.3.4 verschijnt er op alle plekken op de website waar emailadressen staan de volgende melding:
"Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken."

Ik heb al gegoogled en bij plugins de 'Inhoud- Emailadres coderen' uitgezet, maar dit helpt niets.

Weet iemand hoe dit op te lossen. Ik kan ook nergens vinden waar ik de Javascript kan inschakelen?

Bedankt alvast voor de hulp.
Groeten,
Michel Habraken
Coördinator Media & Communicatie
Delta Scholengroep
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 okt 2023 11:56 #25589 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Emailadresweergave website spambot
De plugin moet je sowieso aan laten staan. Er was in oudere versies van Joomla 4 wel een probleem met cloaking, maar dat is al lang opgelost.
Het kan aan code liggen die rond je e-mailadres staat, het kan eventueel ook aan je template liggen. Ik zou als eerste de e-maillink een keer opnieuw aanmaken.
Er zijn verder geen problemen bekend hiermee met Joomla 4.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
04 okt 2023 13:43 #25590 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Emailadresweergave website spambot
Ik heb hier niet veel verstand van, maar gezien de boodschap: Kan het niet aan de browser liggen, dat daar Javascript uit staat? Andere browser geprobeerd, andere computer?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • mhabraken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ben Coördinator Media & Communicatie en bouw al onze websites in Joomla. Vind het een geweldig stab
Meer
04 okt 2023 14:09 #25591 door mhabraken
Beantwoord door mhabraken in topic Emailadresweergave website spambot
[quotePost id="25589"]
Het kan aan code liggen die rond je e-mailadres staat, het kan eventueel ook aan je template liggen. Ik zou als eerste de e-maillink een keer opnieuw aanmaken. [/quotePost]

THANKS - dit werkt kennelijk. :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena