Foutmelding / menu werkt niet

  • Natasja
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomlagebruiker sinds versie 1. :)
Meer
07 jan 2023 19:35 #24928 door Natasja
Foutmelding / menu werkt niet werd gestart door Natasja
Ik ben de site voor onze gasten aan het ombouwen. Ik heb een template gebouwd, die werkt, maar het menu geeft een foutmelding. Ik heb helaas geen idee wat de foutmelding inhoudt, dus ik zie ook niet hoe of waar ik het probleem kan oplossen.

De site is nog in ontwikkeling (alleen het framewerk staat) en is te vinden op 2mijn.netnietgenoeg.nl. Foutopsporing staat gewoon aan, dus de foutmelding is daar te zien. Startpagina werkt, maar beide andere menuitems geven dus de foutmelding "Attempted to call an undefined method named "getMode" of class "Joomla\CMS\Router\SiteRouter"."

Ik heb al gekeken of de PHP-versie van invloed is: dat is niet zo.

Hulp is meer dan welkom!
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
07 jan 2023 19:47 #24929 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Foutmelding / menu werkt niet
1) het kan zijn dat er een fout zit in jouw template, probeer de standaard template eens en kijk of deze ook dezelfde fout geeft.

2) zo nee, dan weet je dat de template het probleem is.

3) zo ja, dan is er waarschijnlijk iets aan de hand bij jouw hoster. Ook ik heb hier wel eens mee te maken. Dit houdt in dat er een probleem is bij jouw hoster. Vooral vimexx als hoster heeft vaak dergelijke problemen. Neem dus contact op met je hoster.

Als je wil kan je de door jou gemaakte en gebruikte template heel eenvoudig maken in YOOtheme Pro, dan blijft alles netjes werken.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Natasja
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomlagebruiker sinds versie 1. :)
Meer
07 jan 2023 20:06 #24930 door Natasja
Beantwoord door Natasja in topic Foutmelding / menu werkt niet
Stom, dat had ik natuurlijk als eerste moeten testen. Andere template ingesteld: probleem weg. Dus probleem zit inderdaad in de template.

Dank voor het meedenken! Probleem "opgelost".
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena