Geen toegangsrechten voor sommige resultaten Slim Zoeken (i.c.m. Mosets Tree)

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
09 okt 2022 12:10 #24565 door Meindert
Ik maak gebruik van Joomla! 4.2.3 en Mosets Tree 4.0.5 voor mijn Adressengids.

Het blijkt dat de zoekresultaten via de module 'Slim Zoeken' niet in alle gevallen voor mijn bezoekers te openen zijn. Wanneer ik als superuser ben ingelogd kan ik de resultaten wel openen. Het gaat hierbij alleen om zoekresultaten, waarbij de URL het woord 'mosets' bevat. Ik heb de indruk dat de informatie uit de Mosets-adressengids soms wel en soms niet wordt getoond.

Wanneer de URL begint met visitsexbierum.nl/adressengids is er niets aan de hand. Maar wanneer de URL begint met visitsexbierum.nl/mosets moet ik eerst als superuser inloggen om de link van het zoekresultaat te kunnen openen.

De URL van de zoekoptie is visitsexbierum.nl/component/finder/search?q=monument&Itemid=101 .

Hoe los ik dit probleem op?

Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
09 okt 2022 16:44 #24566 door Fred
Wellicht de rechten in het rechtengedeelte (controlpanel - Algemene instellingen - tab rechten) selecteer in de linker kolom wel het component. En kijk hoe hier de rechten staan en pas ze eventueel aan!

FRed

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
09 okt 2022 19:17 #24567 door Meindert
Bedankt voor je reactie, Fred. Ik heb hierbij geen bijzonderheden ontdekt.

N.a.v. je reactie heb ik ook even verder gekeken, waarbij ik ontdekte dat ik in het voetmenu een (tijdelijk) menu-item Mosets had aangemaakt voor toegang tot de Adressengids (met Mosets Tree gemaakt). Dit menu-item was alleen toegankelijk voor Super Users. Na het depubliceren van dit menu-item was het probleem opgelost.

Nogmaals hartelijk dank voor je reactie!

Met vriendelijke groet,
Meindert
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena