Kan geen overrides maken op meertalige Joomla-4 site

  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
18 aug 2022 03:05 #24452 door Fred
Oke, de aanpassing in het gevonden taalbestand had dus niet het gewenste effect, dat houdt in dat het aanpassen hiervan dus niet de bewuste taalstring was maar een andere! Verder zoeken dan dus hiernaar.

De html die je laat zien is bekend maar geeft geen oplossingsrichting.

Mijn aanbod blijft bestaan!

groet,

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
18 aug 2022 09:18 #24453 door Meindert
Beantwoord door Meindert in topic Kan geen overrides maken op meertalige Joomla-4 site
Het vertaalprobleem is inmiddels opgelost.

CY Lee van Mosets berichtte mij zojuist:

Turns out the issue was with the nl-NL.com_mtree.ini ’s file encoding. It wasn’t in UTF-8 encoding which causes the issue with your non-latin strings.

I’ve change the encoding for you on that file and make a backup of the earlier file with non-UTF-8 encoding.

Het woord 'Categorieën' wordt nu op de juiste wijze getoond op de site. :D

Het probleem met de 'overrides' parkeer ik nu eerst maar. Ik ondervind er nu geen probleem meer mee.

Hartelijk dank voor jullie meekijken, meedenken en aanbod.

Met vriendelijke groet,
Meindert.
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
18 aug 2022 09:24 #24454 door Meindert
Beantwoord door Meindert in topic Kan geen overrides maken op meertalige Joomla-4 site
Hoe sluit ik deze post zonder aan te geven dat het probleem in het onderwerp is opgelost?
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
18 aug 2022 10:27 #24455 door Fred
Aha, foutje van Mosets dus, ja dan kan je blijven zoeken. Mooi opgelost zo!

Om te sluiten kies maar een reactie/antwoord wat je wil, maakt verder niet uit!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
18 aug 2022 10:38 #24456 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Kan geen overrides maken op meertalige Joomla-4 site
Ik heb hem gesloten

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena