Hoe kan ik PHP code in Joomla websitepagina inbrengen?

  • Gijs47
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 mei 2022 17:18 #24132 door Gijs47
Goedenavond,

Ik wil een stuk php code van een ander in een Joomla pagina opnemen. Het stuk php code maakt gebruik van een eigen css.

Ik heb geen verstand van PHP en geen flauw idee zoiets te doen

Groet,

Gijs
Onderwerp is gesloten.
  • Maarten Blokdijk
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Mede organisator JUG Rotterdam, eigenaar Cloudfaction.nl, spreker op diverse JUGS, en joomladagen
Meer
13 mei 2022 17:28 #24133 door Maarten Blokdijk
Beantwoord door Maarten Blokdijk in topic Hoe kan ik PHP code in Joomla websitepagina inbrengen?

Maarten Blokdijk
Mede organisator JUG Rotterdam
Cloudfaction.nl / joonextpro.com / handleidingjoomla.nl / www.kickstartcassiopeia.com / doctorjoomla.com
Spreker op diverse JUGS en Joomladagen

Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mei 2022 04:57 #24150 door Gast
dramamp4[/url
Onderwerp is gesloten.
  • Gijs47
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mei 2022 07:45 #24152 door Gijs47
Maarten bedankt voor je reactie. Ik heb sourcerer geïnstalleerd en in de JCE editor tabblad code de php-code tussen de {source} {/source} tags geplaatst. Bij het bekijken van de pagina zie ik alleen de php code staan.

Moet de css eveneens in php-code er ook in geplaatst worden ?


Groet,

Gijs
Onderwerp is gesloten.
  • Gijs47
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2022 11:54 #24168 door Gijs47
@Maarten Klopt het dat ik om het te laten werken JCE Pro nodig heb of kan het ook op een andere manier ?

Groet,

Gijs
Onderwerp is gesloten.
  • Maarten Blokdijk
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Mede organisator JUG Rotterdam, eigenaar Cloudfaction.nl, spreker op diverse JUGS, en joomladagen
Meer
17 mei 2022 12:20 #24169 door Maarten Blokdijk
Beantwoord door Maarten Blokdijk in topic Hoe kan ik PHP code in Joomla websitepagina inbrengen?