Melding: Ingevoerde site is niet geldig of offline

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
29 mei 2022 12:23 #24191 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Melding: Ingevoerde site is niet geldig of offline
Sorry voor de bump, maar inmiddels nog steeds geen oplossing voor het probleem dat mijn site niet bereikbaar is voor sommige andere sites. Iemand verder nog een idee?

Wel jammer trouwens dat het hier zo rustig is, en het forum niet meer zo bruist als voorheen.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
29 mei 2022 18:25 #24192 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Melding: Ingevoerde site is niet geldig of offline
Ik zou gewoon het bij de betreffende websites gaan vragen. Wij kunnen hier onmogelijk zeggen wat die websites precies uitvoeren, dat weten ze alleen zelf.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
30 mei 2022 07:39 #24193 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Melding: Ingevoerde site is niet geldig of offline
[quotePost id="24191"]Sorry voor de bump, maar inmiddels nog steeds geen oplossing voor het probleem dat mijn site niet bereikbaar is voor sommige andere sites. Iemand verder nog een idee?

Wel jammer trouwens dat het hier zo rustig is, en het forum niet meer zo bruist als voorheen.[/quotePost]
Ik zie dat de site op bv seocheck nu wel wordt opgepikt, misschien iets tijdelijks geweest?
Kom je er niet uit stuur dan eens een PB dan kunnen we verder kijken naar oorzaak > probleem

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena