Instellen module

  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
03 jan 2022 13:57 #23583 door niko63
Instellen module werd gestart door niko63
Beste mensen,

Sinds kort staat de foto op de homepage van mijn website www.oudpoelgeestleiden.nl/ niet alleen meer op de homepage maar op alle publieke pagina's. Het is een module op de bannerpositie en het template is protostarplus. Ik heb niets veranderd aan de instellingen. Ik heb de foto opnieuw ingesteld, ook weer alleen op de homepage, maar dat heeft niet geholpen.
Ik merkte de verandering nadat ik had geüpdated naar Joomla 3.10.4 maar ik weet niet of het ook daarmee te maken heeft. Overigens treedt de verandering niet op na het inloggen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
03 jan 2022 17:49 #23585 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Instellen module
Hoi Nico,

In de desbetreffende module (dit geldt voor alle modules) kan je in de tab "Menutoewijzing" aangeven waar de inhoud van de module te zien moet zijn. Grote kans dat hier nu bij moduletoewijzing "Op alle pagina's" staat ingesteld. Als je hier kiest voor "Alleen op geselecteerde pagina's" en hier alleen de Homepage aanvinkt dan is het aleen op de homepagina te zien. Gaat je lukken!

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
03 jan 2022 19:41 #23586 door niko63
Beantwoord door niko63 in topic Instellen module
Dankje Fred voor je antwoord. Helaas levert dat nog geen oplossing op. Het probleem is dat alles goed stond ingesteld op de manier die jij beschrijft. Dus alleen op geselecteerde pagina's en de Homepage aangevinkt. Maar dat lijkt dus van de ene op de andere dag niet meer te werken. Toen ik dat merkte heb ik de module opnieuw aangemaakt en weer op de goede manier ingesteld, maar wederom stond de foto niet alleen op de homepage maar ook op de andere pagina's..

Niko
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
03 jan 2022 22:02 #23587 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Instellen module
2 weten meer dan 1 dus ik wil wel even met je meekijken in de backend als jij dat goed vind.

Mail mij via het contactformulier van mijn website de inloggegevens of je telefoonnummer dan bel ik je!

www.ifred.nl

Fred


Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena