- Ontvangen bedankjes 0
Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
- Jan Brokelman
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 dec 2021 15:54 #23501
door Jan Brokelman
Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4 werd gestart door Jan Brokelman
In Joomla 4 mis ik bij de Opties bij Artikelen "Toon iconen", waardoor jij bij een artikel een printknop kan laten zien.
Dan wordt alleen de inhoud van het artikel geprint.
Die optie mis ik in Joomla 4.
Is hier een oplossing voor?
Dan wordt alleen de inhoud van het artikel geprint.
Die optie mis ik in Joomla 4.
Is hier een oplossing voor?
Discussie gesloten.
17 dec 2021 18:01 #23502
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
Hoi Brokie,
misschien heb je wat aan onderstaand Engels artikel.
docs.joomla.org/Article_email_and_print_icon_settings
Groeten Ron
misschien heb je wat aan onderstaand Engels artikel.
docs.joomla.org/Article_email_and_print_icon_settings
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Jan Brokelman
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 dec 2021 11:48 #23506
door Jan Brokelman
Beantwoord door Jan Brokelman in topic Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
Volgens mij gaat het hier over Joomla 3.
Mijn vraag gaat over waar ik deze opties terug kan vinden in Joomla 4.
Bij Artikelen en Opties zie ik deze namelijk niet meer staan.
Mijn vraag gaat over waar ik deze opties terug kan vinden in Joomla 4.
Bij Artikelen en Opties zie ik deze namelijk niet meer staan.
Discussie gesloten.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 3
18 dec 2021 11:58 #23507
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
Even goed lezen 
Er staat een opmerking in over Joomla 4

Er staat een opmerking in over Joomla 4
The option to email a link to a friend and to print an article have been removed in Joomla! 4 as there are far better ways to share content.
Discussie gesloten.
- Jan Brokelman
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 dec 2021 13:45 #23508
door Jan Brokelman
Beantwoord door Jan Brokelman in topic Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
Oke, bedankt.
Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezen.
Wel jammer dat die keuze is gemaakt.
Ik heb een website met honderden artikelen waarin een afbeelding zit om uit te printen als kleurplaat.
Enig idee hoe ik dat in Joomla 4 kan oplossen?
Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezen.
Wel jammer dat die keuze is gemaakt.
Ik heb een website met honderden artikelen waarin een afbeelding zit om uit te printen als kleurplaat.
Enig idee hoe ik dat in Joomla 4 kan oplossen?
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 dec 2021 18:12 #23509
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
Plaats er een download button of link bij de kleurplaten (bij elke kleurplaat of bij een verzameling van kleurplaten) dan kan men dit downloaden en uitprinten.
Men kan uiteraard ook de printoptie vanuit de browser gebruiken echter dan wordt alles op de page uitgeprint en dat is wellicht ongewenst. In dat geval is het handig om van elke kleurplaat een afzonderlijk artikel te maken zonder rimram er omheen in dat geval print de browserprint optie alleen de kleurplaat uit. Tis wat werk maar dan heb je weer ff wat te doen.
Men kan uiteraard ook de printoptie vanuit de browser gebruiken echter dan wordt alles op de page uitgeprint en dat is wellicht ongewenst. In dat geval is het handig om van elke kleurplaat een afzonderlijk artikel te maken zonder rimram er omheen in dat geval print de browserprint optie alleen de kleurplaat uit. Tis wat werk maar dan heb je weer ff wat te doen.
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 dec 2021 14:40 #23515
door Fred
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Waar zijn de opties "Toon iconen" bij artikelen in Joomla 4
nog een mogelijkheid is gebruik maken van het toetsenbord ;
Mac: Command+P
Win: Control+P
Mac: Command+P
Win: Control+P
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 dec 2021 06:07 #23517
door Fred
JUG010 membe
Hoi,
Hierbij nog een aanvulling die denk ik zeer welkom is.
Gisteravond (21-12-2021) heb ik tijdens de JUG010 online meeting dit issue aan de aanwezigen voorgelegd. Niet bij iedereen was bekend dat deze opties niet meer in J4 aanwezig zijn. 1 van de leden (Maarten Blokdijk) heeft aangegeven om binnenkort een plugin hiervoor te maken die in J4 geïnstalleerd kan worden waardoor er bij de artikelen weer een printbutton (oid) aanwezig is. Hiermee lijkt dit probleem verholpen. Zodra ik de plugin heb zal ik hier aangeven waar deze te downloaden is.
Fred
Hierbij nog een aanvulling die denk ik zeer welkom is.
Gisteravond (21-12-2021) heb ik tijdens de JUG010 online meeting dit issue aan de aanwezigen voorgelegd. Niet bij iedereen was bekend dat deze opties niet meer in J4 aanwezig zijn. 1 van de leden (Maarten Blokdijk) heeft aangegeven om binnenkort een plugin hiervoor te maken die in J4 geïnstalleerd kan worden waardoor er bij de artikelen weer een printbutton (oid) aanwezig is. Hiermee lijkt dit probleem verholpen. Zodra ik de plugin heb zal ik hier aangeven waar deze te downloaden is.
Fred
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 dec 2021 10:44 #23519
door Fred
JUG010 membe
Laatste nieuws!!!!
De plugin om het print-icon bij alle artikelen te zien is inmiddels gereed en te downloaden.
Deze plugin wordt gratis beschikbaar gesteld door Maarten Blokdijk en is te downloaden op:
download de J4-Print plugin
Mocht je nog geen account hebben op JModuels (1 vd websites van Maarten) dan kan je deze gratis aanmaken en direct downloaden. Hier is trouwens nog veel meer leuks voor Joomla te downloaden!
Veel plezier hiermee.
Fred
De plugin om het print-icon bij alle artikelen te zien is inmiddels gereed en te downloaden.
Deze plugin wordt gratis beschikbaar gesteld door Maarten Blokdijk en is te downloaden op:
download de J4-Print plugin
Mocht je nog geen account hebben op JModuels (1 vd websites van Maarten) dan kan je deze gratis aanmaken en direct downloaden. Hier is trouwens nog veel meer leuks voor Joomla te downloaden!
Veel plezier hiermee.
Fred
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Jan Brokelman
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 dec 2021 09:40 #23537
door Jan Brokelman
Fred en Maarten, super bedankt.
Discussie gesloten.