- Ontvangen bedankjes 0
Shop in joomla
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
12 apr 2019 20:14 #19226
door
Shop in joomla werd gestart door
Welke extention/plugin is het beste om een shop te bouwen in joomla?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 apr 2019 22:05 #19234
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Shop in joomla
Hoe wil je je webshop hebben? Simpel of super uitgebreid? Beetje meer informatie is wel handig om de juiste extensie te vinden.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 apr 2019 22:23 #19235
door
Beantwoord door in topic Shop in joomla
simpel...ik moet alleen kunnen verkopen..
ik werk namelijk met joomla en gebruik virtuamart. zijn er betere dan deze?
Sh
ik werk namelijk met joomla en gebruik virtuamart. zijn er betere dan deze?
Sh
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 apr 2019 22:31 #19236
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Shop in joomla
Je geeft geen antwoord en kan dus op deze manier geen goed antwoord op jouw vraag krijgen.
Het is simpel, je hebt een auto, een Ferrari of een Mercedes Vito. Totaal verschillend in mogelijkheden.
Wil jij een goed antwoord krijgen op je vraag dan zal je toch echt meer info moeten geven.
Blijkbaar gebruik je dus al Virtuemart, dat had je in je eerste post al kunnen aangeven. Daarna, hoeveel artikelen bijvoorbeeld. Jij kent je shop al en wat je aanbiedt. Als je een goede aanbeveling wilt hebben dan zal je meer gegevens moeten geven. Als je bv. maar tien artikelen aanbiedt dan is er een andere oplossing beter dan wanneer je een aantal honderd artikelen aanbiedt in verschillende subtypes.
Het is simpel, je hebt een auto, een Ferrari of een Mercedes Vito. Totaal verschillend in mogelijkheden.
Wil jij een goed antwoord krijgen op je vraag dan zal je toch echt meer info moeten geven.
Blijkbaar gebruik je dus al Virtuemart, dat had je in je eerste post al kunnen aangeven. Daarna, hoeveel artikelen bijvoorbeeld. Jij kent je shop al en wat je aanbiedt. Als je een goede aanbeveling wilt hebben dan zal je meer gegevens moeten geven. Als je bv. maar tien artikelen aanbiedt dan is er een andere oplossing beter dan wanneer je een aantal honderd artikelen aanbiedt in verschillende subtypes.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 apr 2019 00:36 #19237
door
Ja inderdaad ik ben pas begonnen met Virtuemart maar door al de updates van joomla werkt hij niet optimaal voordat ik me shop online had gezet kreeg ik al problemen . het gaat om ongeveer 200 tot 250 items. ik wil graag een computer shop maken online....
wat voor informatie had je nog meer nodig.......
wat voor informatie had je nog meer nodig.......
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 apr 2019 08:26 #19238
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Shop in joomla
Hoi,
Virtuemart is niet meer de Joomla standaard als webshop. Ik zou gaan voor Hikashop is een stuk gebruiksvriendelijker, basis versie is gratis, is in het NL en altijd up tot date! zie: www.hikashop.com/ (je kan aldaar NL als taal kiezen)
Virtuemart is niet meer de Joomla standaard als webshop. Ik zou gaan voor Hikashop is een stuk gebruiksvriendelijker, basis versie is gratis, is in het NL en altijd up tot date! zie: www.hikashop.com/ (je kan aldaar NL als taal kiezen)
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 apr 2019 21:27 #19243
door
ohh oke dankjewel
ik heb hikashop nooit geprobeerd maar zal wel nu proberen.
sharl
ik heb hikashop nooit geprobeerd maar zal wel nu proberen.
sharl
Discussie gesloten.