Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 okt 2018 20:41 #17820 door
Ik heb een vraag betreffende ID van artikelen, menu en categorieën naar Google toe

Als je in de optie menu, nieuwe menu verwijzingen aanmaakt, krijgen die allemaal een nieuwe ID.

Als de benaming allemaal het zelfde van de menu, en alleen de ID veranderd, heeft dat gevolgen bij Google en de linken naar het artikel waarvan de ID wel het zelfde zijn????

De reden dat waarom ik dit vraag is het volgende:

Ik krijg ondanks dat er gebruik wordt gemaakt van een joomla officiële template, foutmeldingen. En men zou verwachten, dat er geen foutmeldingen meer aanwezig zouden zijn.

Dit zijn de fouten namelijk

/nieuws/financieel/167-ing-meer-betalen-met-mobiel-niet-verstandig Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/nieuws/binnenland/523-oceaan-vol-plastic-troep Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/nieuws/binnenland/413-731-energie-besparen-aan-jaarlasten-tips?showall=&start=3 Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/nieuws/binnenland/407-ongeidentificeerd-vliegend-voorwerp-ufo Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/?id=68:astronomische-eenheid-au&catid=38&start=144 Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/?id=68:astronomische-eenheid-au&catid=38&start=24 Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/99-nieuwsberichten/vulkaanuitbarstingen-nieuwsberichten/151-galapagos-eiland-vulkaan-barst-uit Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/96-nieuwsberichten/massale-dieren-sterfgevallen/189-wereldwijd-massale-dieren-sterfgevallen-juli Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/97-nieuwsberichten/aardbevingen-nieuwsberichten/553-matige-aardbeving-ile-hunter-nieuw-caledonie Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/90-nieuwsberichten/binnenland-nieuwsberichten/494-planeet-x-verrukking-en-verrijzen-van-de-antichrist Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/90-nieuwsberichten/binnenland-nieuwsberichten/344-de-patient-draait-op-voor-bende-thuiszorg Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)

Het ligt dus niet aan

A. template
B. Dj-Megamenu

Ik heb het grote vermoeden, dat de menu die ik niet had veranderd in de sql bestand, gewoon corrupt zijn.

En men raakt in verwarring, dat als je wel diverse artikelen erbij ziet staan met een (((Connectie met Failed to parse head:)))

Wat mij ook opvalt is dit

A. /nieuws/financieel/
B. /nieuws/binnenland/

Dit zijn artikelen, maar daar staan geen een complete url alleen (( astronomische-eenheid-au )))

/?id=68:astronomische-eenheid-au&catid=38&start=144 Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/?id=68:astronomische-eenheid-au&catid=38&start=24 Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)

En dit zijn artikelen

/99-nieuwsberichten/vulkaanuitbarstingen-nieuwsberichten/151-galapagos-eiland-vulkaan-barst-uit Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/96-nieuwsberichten/massale-dieren-sterfgevallen/189-wereldwijd-massale-dieren-sterfgevallen-juli Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/97-nieuwsberichten/aardbevingen-nieuwsberichten/553-matige-aardbeving-ile-hunter-nieuw-caledonie Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/90-nieuwsberichten/binnenland-nieuwsberichten/494-planeet-x-verrukking-en-verrijzen-van-de-antichrist Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)
/90-nieuwsberichten/binnenland-nieuwsberichten/344-de-patient-draait-op-voor-bende-thuiszorg Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)

De vraag is dit geheel dus
1 - waar komen deze fouten vandaan
2 - Als ik de menu linken allemaal verwijderd, heeft dat een impact op google
3 - waar en hoe ontstaat deze fout Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena