- Ontvangen bedankjes 0
AllowOverride All in htaccess
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
27 sep 2018 11:29 #17760
door
AllowOverride All in htaccess werd gestart door
Goed eens even een vraag over de .htaccess bestand, en dan wel het volgende
Dit stond toch vroeger altijd toch uit???
Gezien na meer dan 13 uur bezig te zijn geweest, om er achter te komen waarom ik bij de nieuwe hosting ineens overspoeld wordt met fout melding die ik nog niet eerder ben tegen gekomen.
Nadat ik dat met een hachdek (#) dat gedeelte uit had gezet, ging de crawl ook ineens goed zonder enige error meldingen.
De ?format=feed&type=rss komt ook niet meer voor in de sitemap, dat wat er eerst wel in stond.
Echter dan zit ik nog met een vraag waar ik even niet uitkom, en dat is het volgende.
Moet ik dat ook toevoegen aan de htaccess bestand??
Code:
## Can be commented out if causes errors, see notes above.
Options -FollowSymlinks
Options -Indexes
Dit stond toch vroeger altijd toch uit???
Gezien na meer dan 13 uur bezig te zijn geweest, om er achter te komen waarom ik bij de nieuwe hosting ineens overspoeld wordt met fout melding die ik nog niet eerder ben tegen gekomen.
Code:
## Can be commented out if causes errors, see notes above.
#Options FollowSymlinks
#Options -Indexes
Nadat ik dat met een hachdek (#) dat gedeelte uit had gezet, ging de crawl ook ineens goed zonder enige error meldingen.
De ?format=feed&type=rss komt ook niet meer voor in de sitemap, dat wat er eerst wel in stond.
Echter dan zit ik nog met een vraag waar ik even niet uitkom, en dat is het volgende.
Code:
AllowOverride All
Moet ik dat ook toevoegen aan de htaccess bestand??
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 sep 2018 13:31 #17785
door
Beantwoord door in topic AllowOverride All in htaccess
AllowOverride All in htaccess is niet meer van toepassing.
Er is namelijk iets fout gegaan bij het overzetten van een bestaande website naar een nieuwe domeinnaam. Hierdoor treden diverse foutmeldingen op, en zorgt ervoor dat joomla niet meer functioneert zoals dat zou moeten doen.
Er is namelijk iets fout gegaan bij het overzetten van een bestaande website naar een nieuwe domeinnaam. Hierdoor treden diverse foutmeldingen op, en zorgt ervoor dat joomla niet meer functioneert zoals dat zou moeten doen.
Discussie gesloten.