- Ontvangen bedankjes 0
Slim zoeken probleem
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
15 sep 2018 18:52 #17687
door
Slim zoeken probleem werd gestart door
Nieuwste versie Joomla! 3.8.12
domeinnaam staat op https
Enige wat in de htaccess bestand erbij is geschreven, is van JCH Optimize Pro
domeinnaam: nieuwsberichten.eu/
Resseller hostig
Joom la is absoluut niet geïnstalleerd door Installatron, maar hand matig door Dhr. RonDeb. Dus dat kan absoluut niet fout gaan.
Goed de eerste foutmelding.
The table '#__finder_tokens' is full
De tweede foutmelding tijdens een crawl van de website
303----/component/search/?searchpharese=alt&searschword-vulkaanuitbarsting en natuurlijk op meerdere benamingen
Componenten > slim zoeken > Opties > tabblad Indexering
Aldaar de Geheugentabel limiet terug gebracht naar 1000 en zo weer oplopend, fout blijft bestaan.
Geheugentabel limiet en Indexering batchgrootte naar beneden gebracht en weer oplopend, fout blijft bestaan
Wellicht volgens RonDeb, zou het ook kunnen liggen aan de myisam_max_sort_file_size. Deze blijkt vanuit de hosting Vimexx hoog te staan.
Goed, Slim Zoeken totaal uitgeschakeld gezien dat de fout niet verdwijnt.
Iemand nog ideeën??
domeinnaam staat op https
Enige wat in de htaccess bestand erbij is geschreven, is van JCH Optimize Pro
domeinnaam: nieuwsberichten.eu/
Resseller hostig
Joom la is absoluut niet geïnstalleerd door Installatron, maar hand matig door Dhr. RonDeb. Dus dat kan absoluut niet fout gaan.
Goed de eerste foutmelding.
The table '#__finder_tokens' is full
De tweede foutmelding tijdens een crawl van de website
303----/component/search/?searchpharese=alt&searschword-vulkaanuitbarsting en natuurlijk op meerdere benamingen
Componenten > slim zoeken > Opties > tabblad Indexering
Aldaar de Geheugentabel limiet terug gebracht naar 1000 en zo weer oplopend, fout blijft bestaan.
Geheugentabel limiet en Indexering batchgrootte naar beneden gebracht en weer oplopend, fout blijft bestaan
Wellicht volgens RonDeb, zou het ook kunnen liggen aan de myisam_max_sort_file_size. Deze blijkt vanuit de hosting Vimexx hoog te staan.
Goed, Slim Zoeken totaal uitgeschakeld gezien dat de fout niet verdwijnt.
Iemand nog ideeën??
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 sep 2018 06:48 #17754
door
Beantwoord door in topic Slim zoeken probleem
Joomla! 3.8.12
Geïnstalleerde existenties
JCH pro
Aimy sitemap crawler pro
Google translate
Yahoo weer module
Osmeta
27 september
Goed hier kom ik nu pas achter
Ik moest even een eerder geschreven artikel opzoeken, en dit kreeg ik als resultaat te zien in de eerste foto
Alle existenties geherinstalleerd, probleem blijft zich voor doen
Maar er is nog een probleem naar voren gekomen, echter daar maak ik een andere topic voor aan.
Geïnstalleerde existenties
JCH pro
Aimy sitemap crawler pro
Google translate
Yahoo weer module
Osmeta
27 september
Goed hier kom ik nu pas achter
Ik moest even een eerder geschreven artikel opzoeken, en dit kreeg ik als resultaat te zien in de eerste foto
Alle existenties geherinstalleerd, probleem blijft zich voor doen
Maar er is nog een probleem naar voren gekomen, echter daar maak ik een andere topic voor aan.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 sep 2018 09:15 #17757
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Slim zoeken probleem
Hallo,
Ik heb ouder topic over soort gelijk gevonden
topic lijkt een jaar oud maar ze zijn ergens weer even verder gegaan.
ik begrijp beetje dat mogelijk met override en of template te maken kan hebben
of misschien iets met de kleuren of spaties in Titels
Ik heb ouder topic over soort gelijk gevonden
topic lijkt een jaar oud maar ze zijn ergens weer even verder gegaan.
ik begrijp beetje dat mogelijk met override en of template te maken kan hebben
of misschien iets met de kleuren of spaties in Titels
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 sep 2018 13:22 #17783
door
Beantwoord door in topic Slim zoeken probleem
Om deze topic een afsluiting te geven op het probleem met The table '#__finder_tokens' is full
The table '#__finder_tokens' is full kan door twee factoren ontstaan
1 - door de hosting provider, met name de max_heap_table_size, dat deze wellicht te laag staat. Deze is ingesteld op max_heap_table_size=20M
2 - Dit kan eventueel ook een Joomla BUG zijn, echter dit is niet te achterhalen in mijn situatie aangaande punt 1. Dat wanneer de max_heap_table_size=20M niet hoger gezet kan worden, kan dit probleem wel/niet opgelost zijn. Echter zodra de max_heap_table_size=20M Aangezien het een tijdelijke table is moet de performance hoog willen houden, hebben we deze niet te hoog staan.
Bij een compleet nieuwe Joomla installatie met de benodigde artikelen toegevoegd, kwam alsnog de zelfde fout naar voren The table '#__finder_tokens' is full
Deze topic sluit ik daarom dan nadien af, zodra er geen andere mogelijkheden zijn om deze situatie op te lossen.
The table '#__finder_tokens' is full kan door twee factoren ontstaan
1 - door de hosting provider, met name de max_heap_table_size, dat deze wellicht te laag staat. Deze is ingesteld op max_heap_table_size=20M
2 - Dit kan eventueel ook een Joomla BUG zijn, echter dit is niet te achterhalen in mijn situatie aangaande punt 1. Dat wanneer de max_heap_table_size=20M niet hoger gezet kan worden, kan dit probleem wel/niet opgelost zijn. Echter zodra de max_heap_table_size=20M Aangezien het een tijdelijke table is moet de performance hoog willen houden, hebben we deze niet te hoog staan.
Bij een compleet nieuwe Joomla installatie met de benodigde artikelen toegevoegd, kwam alsnog de zelfde fout naar voren The table '#__finder_tokens' is full
Deze topic sluit ik daarom dan nadien af, zodra er geen andere mogelijkheden zijn om deze situatie op te lossen.
Discussie gesloten.