Leden inlogmodule werkt onstabiel
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Heb een website gebouwd met Joomla 5
Dit heeft altijd goed gewerkt.
Nu doet zich het probleem voor dat het inloggen bij verschillende leden niet lukt bij andere wel.
Dit geldt zowel voor PC als voor mobiel gebruikers.
Wat het meeste voor komt is dat je twee keer moet inloggen om uiteindelijk ingelogd te zijn.
En soms lukt het helemaal niet meer en wordt je geblokkeerd.
Ik kan geen logica vinden het is echt random.
Joomla is uptodate 3.8.11
Wat kan de oorzaak zijn?
Kan het aan de verschillende browsers liggen? (krijg dezelfde problemen met Mac/Safari als met Windows/Google)
Ik heb laatst de nieuwe NL taal versie 3.8.11.1 geïnstalleerd.
Website is schijndelfilm.nl
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
-Gebruik je de standaard inlog van Joomla, of nog andere extensies?
-Wat zijn de symptomen, foutboodschap o.i.d.?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
- Ontvangen bedankjes 2
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Ik ben niet met de cache-instelling bezig geweest. Maar kan wel testen, als ik die wijzig, wat het dan doet.
Wel is de Gzip compressie aangepast. Stond op neen en nu op ja. Dit gedaan om de website sneller te maken.
M.b.t. de foutmeldingen
Waarschuwing
De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct of u heeft nog geen account.
De derde foutmelding is dat het inloggen geblokkeerd is.Waarschuwing
Het beveiligingstoken komt niet overeen. Het verzoek is afgebroken om een inbreuk op de beveiliging te voorkomen. Probeer het opnieuw.
You are a spammer, hacker or an otherwise bad person. If you are the administrator of this site and have blocked your own IP address on accident please visit schijndelfilm.nl/administrator/index.php ? admintools_rescue=you @ example.com where you @ example.com is the email address of your (Super User) account. This URL will only send you an email if the IP address from which you are accessing it is being blocked by Admin Tools. If you are not blocked no email will be sent; you don't need an email with instructions to unblock your IP if your IP is not blocked.
Het merkwaardigste vind ik nog dat als ik twee keer inlog het proces (soms) wel doet.
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
- Ontvangen bedankjes 2
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Dus probleem is nog steeds aanwezig.
Wie kan me helpen?
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
enWaarschuwing
De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct of u heeft nog geen account.
zijn zaken die op elkaar volgen als herhaaldelijk een fout wachtwoord wordt opgegeven.You are a spammer, hacker or an otherwise bad person. If you are the administrator of this site and have blocked your own IP address on accident please visit schijndelfilm.nl/administrator/index.php ? admintools_rescue=you @ example.com where you @ example.com is the email address of your (Super User) account. This URL will only send you an email if the IP address from which you are accessing it is being blocked by Admin Tools. If you are not blocked no email will be sent; you don't need an email with instructions to unblock your IP if your IP is not blocked.
Eerste bericht komt uit Joomla, tweede bericht uit Admintools.
De andere melding komt denk ik niet in combinatie met bovenstaand voor.
gebeurt bij mij ook regelmatig als ik niet fatsoenlijk uitlog en lost zich vanzelf op als ik nogmaals inlog.Het beveiligingstoken komt niet overeen. Het verzoek is afgebroken om een inbreuk op de beveiliging te voorkomen. Probeer het opnieuw.
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Kun je het volgende verklaren:
Het komt veel voor dat de eerste inlog een foutmelding geeft en de tweede inlog (met echt dezelfde codering) wel een goede inlog geeft. Dit heb ik meerdere malen meegemaakt.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
Je zou een aantal dingen kunnen doen: In de errolog kijken, foutopsporing aanzetten en kijken of daar wat uitkomt. Test-site elders opzetten en kijken of het daar voor komt (zo ja, dan kan het aan de hosting liggen).
www.reisverslagen.net