- Ontvangen bedankjes 0
kan niet meer bij admin inlog komen :(
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
13 mei 2018 20:22 #16948
door
kan niet meer bij admin inlog komen :( werd gestart door
Goedenavond,
Vandaag stond mijn website opeens op wit scherm. na aanpassing in configuration file error reporting default naar maximum kreeg ik een gewone foutmelding. Eind conclusie was dat er een te hoge php versie ingesteld stond. Ik draai nog op 1 van de eerste 3. versies (ja ik weet het ik moet updaten) echter ik kom nu niet meer bij de admin login. ik krijg onderstaande foutmelding, wat kan ik doen?
thanks!
* Edit hvdmeer: codetags geplaatst
Vandaag stond mijn website opeens op wit scherm. na aanpassing in configuration file error reporting default naar maximum kreeg ik een gewone foutmelding. Eind conclusie was dat er een te hoge php versie ingesteld stond. Ik draai nog op 1 van de eerste 3. versies (ja ik weet het ik moet updaten) echter ik kom nu niet meer bij de admin login. ik krijg onderstaande foutmelding, wat kan ik doen?
Code:
Warning: strstr() expects parameter 1 to be string, object given in /home/massage/domains/massagepraktijkoosterzee.nl/public_html/libraries/joomla/cache/controller/callback.php on line 64
Warning: strstr() expects parameter 1 to be string, object given in /home/massage/domains/massagepraktijkoosterzee.nl/public_html/libraries/joomla/cache/controller/callback.php on line 70
Fatal error: Call to undefined method JApplicationAdministrator::isClient() in /home/massage/domains/massagepraktijkoosterzee.nl/public_html/administrator/components/com_login/models/login.php on line 148
thanks!
* Edit hvdmeer: codetags geplaatst
Discussie gesloten.
13 mei 2018 22:31 #16950
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic kan niet meer bij admin inlog komen :(
Hallo Emma,
met welke versie van joomla draai je? En je zegt dat je site zo ineens op wit stond maar heb jij of misschien je hosting dan geen aanpassing gedaan?
Groeten Ron
met welke versie van joomla draai je? En je zegt dat je site zo ineens op wit stond maar heb jij of misschien je hosting dan geen aanpassing gedaan?
Groeten Ron

Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 mei 2018 06:22 #16952
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic kan niet meer bij admin inlog komen :(
lvda
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
14 mei 2018 08:31 #16954
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic kan niet meer bij admin inlog komen :(
@Leen: Maar /administrator werkt dus niet.
Ik zie dat Joomla versie 3.8.0 is geïnstalleerd.
Ik zie dat Joomla versie 3.8.0 is geïnstalleerd.
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
14 mei 2018 08:49 #16955
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Beantwoord door Martijn Maandag in topic kan niet meer bij admin inlog komen :(
Wat ik zou doen:
Backup maken.
Download versie 3.8.0: downloads.joomla.org/cms/joomla3/3-8-0/j...ckage-zip?format=zip
Uitpakken en de Installation map verwijderen.
Via FTP de inhoud over de huidige installatie kopiëren.
Als het weer werkt updaten naar de huidige versie.
Backup maken.
Download versie 3.8.0: downloads.joomla.org/cms/joomla3/3-8-0/j...ckage-zip?format=zip
Uitpakken en de Installation map verwijderen.
Via FTP de inhoud over de huidige installatie kopiëren.
Als het weer werkt updaten naar de huidige versie.
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 mei 2018 08:53 #16956
door Leen
lvda
Hallo,
dat had ik even gemist .
maar dan is misschien optie om de laatste versie joomla te downloaden naar pc en daar uit te pakken
en Installation map verwijderen en daarna via FTP programma uploaden over oude site en als je dan er wel in komt database repareren
het lijkt namelijk een beetje op wat hier staat
maar als je de site ook lokaal op de pc in bv xampp heb staan heb staan zou ik het eerst daar proberen of dat werkt
dat had ik even gemist .
maar dan is misschien optie om de laatste versie joomla te downloaden naar pc en daar uit te pakken
en Installation map verwijderen en daarna via FTP programma uploaden over oude site en als je dan er wel in komt database repareren
het lijkt namelijk een beetje op wat hier staat
maar als je de site ook lokaal op de pc in bv xampp heb staan heb staan zou ik het eerst daar proberen of dat werkt
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 mei 2018 08:54 #16957
door Leen
lvda
oeps ik was te laat martijn was eerder
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2018 09:54 #16991
door
Beantwoord door in topic kan niet meer bij admin inlog komen :(
hi bedankt voor jullie antwoorden ik ga dat nu eens proberen
xampp heb ik nog nooit aan de praat gekregen.
ga in een submap kopie van de site draaien om updates op te testen doe ik nu voor mn werk ook maar vanwege de avg moet ik heb op https zetten, cookie melding etc. etc. dus dacht we beginnen maar eens met updaten
haha dat had ik nog nooit gedaan (shame on me)
xampp heb ik nog nooit aan de praat gekregen.
ga in een submap kopie van de site draaien om updates op te testen doe ik nu voor mn werk ook maar vanwege de avg moet ik heb op https zetten, cookie melding etc. etc. dus dacht we beginnen maar eens met updaten
haha dat had ik nog nooit gedaan (shame on me)
Discussie gesloten.
25 mei 2018 09:52 #17008
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic kan niet meer bij admin inlog komen :(
Hoi Emma,
was benieuwd of het gelukt is op je online site?
Groeten Ron
was benieuwd of het gelukt is op je online site?
Groeten Ron
Discussie gesloten.