- Ontvangen bedankjes 0
Niet inloggen in Chrome
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
14 jul 2016 13:39 #1686
door
Niet inloggen in Chrome werd gestart door
Als ik via Google Chrome wilde inloggen als administrator ging dat altijd prima. Nu sinds twee dagen niet meer. Nadat ik een keer via IE inlogde lukt het niet meer via Chrome, Ik kan op inloggen klikken maar alles blijft zo als het is. Ik heb geen instellingen gewijzigd, alleen een andere gebruiker aangemaakt. Het gaat om
www.duindorpsv.nl
. Wat kan dit zijn?
Peter
Peter
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
14 jul 2016 13:39 #1687
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Niet inloggen in Chrome
Hoi Peter, ik heb je topic even naar Overig verplaatst aangezien "Installatie, Upgrade en Backup" niet echt van toepassing is.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
14 jul 2016 13:39 #1688
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Niet inloggen in Chrome
@Petterke,
Er gaat idd iets niet goed.
Het lukt mij om in te loggen!!!!!!!! met een gebruikersnaam en wachtwoord wat je wel kan raden.
Op zich is dat al niet zo best.
Als ik ben ingelogd zie ik linksboven uitsluitend een punt " . " staan en verder niets, als ik met een andere gebruikersnaam en wachtwoord inlog geeft ie aan dat deze niet correct zijn.
Heeft op zich niets met enig browser te maken want alle browsers geven problemen.
Zet ff een backup terug!
Er gaat idd iets niet goed.
Het lukt mij om in te loggen!!!!!!!! met een gebruikersnaam en wachtwoord wat je wel kan raden.
Op zich is dat al niet zo best.
Als ik ben ingelogd zie ik linksboven uitsluitend een punt " . " staan en verder niets, als ik met een andere gebruikersnaam en wachtwoord inlog geeft ie aan dat deze niet correct zijn.
Heeft op zich niets met enig browser te maken want alle browsers geven problemen.
Zet ff een backup terug!
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.