- Ontvangen bedankjes 0
Kan niet meer inloggen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
07 okt 2017 22:40 #15199
door
Kan niet meer inloggen werd gestart door
Beste forumleden
Nadat ik via dit forum succesvol ben geholpen om weer een Akeeba backup te maken kan ik niet meer inloggen...
Ik ontvang het volgende foutbericht.
Een poging om een URL te laden resulteerde in te veel omleidingen.
www.parelsvandekrommerijn.nl/index.php/
(Bij de actie om de backup procedure te herstellen heb ik de map webstats uitgesloten van de backup en de output directory ingesteld op administrator. Dit na advies van forumleden.)
Is er iemand die mij kan adviseren?
groet,
Prosper
Nadat ik via dit forum succesvol ben geholpen om weer een Akeeba backup te maken kan ik niet meer inloggen...
Ik ontvang het volgende foutbericht.
Een poging om een URL te laden resulteerde in te veel omleidingen.
www.parelsvandekrommerijn.nl/index.php/
(Bij de actie om de backup procedure te herstellen heb ik de map webstats uitgesloten van de backup en de output directory ingesteld op administrator. Dit na advies van forumleden.)
Is er iemand die mij kan adviseren?
groet,
Prosper
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
08 okt 2017 06:56 #15200
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Kan niet meer inloggen
Ik kan gewoon op de site komen. Echter zie ik wel dat je meertaligheid gebruikt en deze staat op engels. Vandaar dat de inlogmodule op engels staat.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 okt 2017 22:53 #15210
door
Beantwoord door in topic Kan niet meer inloggen
Ik heb na de installatie van versie 3.8.1 het Nederlandse taalpakket geïnstalleerd. Ik heb niet bewust de inlogmodule op Engels ingesteld. Bij het controleren van de taalinstelling van de inlogmodule zie ik dat ik alleen kan kiezen voor Alle talen of English UK.
Dit omwisselen maakt echter geen verschil. (tekst bij inlogmodule blijft Engels) Na enkele pogingen, ook in verschillende browsers, kon ik plots wel inloggen. Dan bleek de toevoeging /en achter de url te staan, dus kennelijk is die nu vereist. Bij achterwege laten van /en lukte inloggen niet, het apart toevoegen van /en bracht dan uitkomst. De vraag is nu waar dit op juiste wijze is in te stellen. Later Inloggen op een andere PC en de IPad van mijn vrouw gaf weer de foutmelding van teveel omleidingen. De vraag is of dit met mijn thuisnetwerk te maken kan hebben.
Graag advies.
Prosper
Dit omwisselen maakt echter geen verschil. (tekst bij inlogmodule blijft Engels) Na enkele pogingen, ook in verschillende browsers, kon ik plots wel inloggen. Dan bleek de toevoeging /en achter de url te staan, dus kennelijk is die nu vereist. Bij achterwege laten van /en lukte inloggen niet, het apart toevoegen van /en bracht dan uitkomst. De vraag is nu waar dit op juiste wijze is in te stellen. Later Inloggen op een andere PC en de IPad van mijn vrouw gaf weer de foutmelding van teveel omleidingen. De vraag is of dit met mijn thuisnetwerk te maken kan hebben.
Graag advies.
Prosper
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
09 okt 2017 06:38 #15211
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Kan niet meer inloggen
Hallo,
Weet je zeker dat het Installeren en instellen van Taal goed verlopen is.
Kijk anders bij Controlepaneel > extensies > Talen >geïnstalleerd of daar de juiste staan..
Verder kan je tegenwoordig ook bij Plugins: Systeem - Taalfilter
veel kiezen met instellingen zo ook bv Verwijder URL taalcode
maar wie weet staat daar iets wat kan helpen
Weet je zeker dat het Installeren en instellen van Taal goed verlopen is.
Kijk anders bij Controlepaneel > extensies > Talen >geïnstalleerd of daar de juiste staan..
Verder kan je tegenwoordig ook bij Plugins: Systeem - Taalfilter
veel kiezen met instellingen zo ook bv Verwijder URL taalcode
maar wie weet staat daar iets wat kan helpen
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 okt 2017 14:02 #15231
door
Beantwoord door in topic Kan niet meer inloggen
Hartelijk dank,
Alles opnieuw nagelopen aan de hand van de screenshots, en gecorrigeerd.
Probleem met taalinstelling opgelost.
Alles opnieuw nagelopen aan de hand van de screenshots, en gecorrigeerd.
Probleem met taalinstelling opgelost.
Discussie gesloten.