links in template lijken niet meer te werken

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2017 15:59 #12810 door

Hoi,
Ik ben geen troubleshooting expert, maar ik krijg de indruk dat het met de taal instellingen te maken heeft.
Er is een dielanden.nl/nl/ en een dielanden.nl/en/ , dus de site is als tweetalig ingericht.
Dat betekent dat je voor iedere taal een eigen menu moet hebben, en dat je voor elk menu-item en elk artikel moet aangeven bij welke taal het hoort. Is dat allemaal goed ingericht?

Het klopt inderdaad, de website heeft een nederlandse en engelstalig gedeelte. Als het goed is is dat allemaal goed ingericht. Ik heb de verschillende pagina's aan elkaar gekoppeld. maar logisch zou ik het niet vinden als het daarin zit. Dan zou toch niet m'n hele menubalk opeens weg moeten zijn...
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2017 16:03 #12811 door

Ik zie dat je superfish als menu gebruikt. Ken het zelf niet, maar kun je laten zien wat er onder menu staat. Misschien dat de koppeling menu naar module niet goed staat ingesteld.

Voel me nu even heel blond, maar wat wil je precies zien? Welke menu items normaal in de menubalk staan?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2017 16:21 #12814 door
Toch wel, been there, done that. Check 's of je echt voor ieder afzonderlijk menu-item de taal juist hebt ingesteld (en dus niet op "alle" hebt laten staan)...
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
10 mei 2017 20:30 #12821 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic links in template lijken niet meer te werken
In de modules staat superfish menu - wat zijn de instellingen die gebruikt zijn? Kan zeker ook aan meertaligheid liggen.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
13 mei 2017 12:47 #12878 door
Die meertaligheid, ik wil jullie heel graag geloven, maar ik snap niet waarom het daar opeens aan kan liggen als het 't wel gewoon gewerkt heeft. En opeens doet ie t niet meer. Maar goed, ik heb net alle menu items die nog op alle stonden op NL gezet. (ondanks dat het dus al jaren wel werkt). Ik kan er alleen twee niet veranderen omdat ze geen titels hebben...
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
13 mei 2017 13:17 #12879 door

In de modules staat superfish menu - wat zijn de instellingen die gebruikt zijn? Kan zeker ook aan meertaligheid liggen.

In 't gezipte bestandje shots van de menu instellingen.

Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
13 mei 2017 13:47 #12880 door Leen
Beantwoord door Leen in topic links in template lijken niet meer te werken
Nu weet ik niet welke versie superfish je gebruikt ?
en ik neem aan dat je maar een hoofdmenu met items heb.
ik heb daar net deze versie gedowwnload mod_ext_superfish_menu_free_v4_0_0.zip
en die werkt bij mijn test gewoon goed
en daar zit de instelling superfish instelling zoals in jou plaatje nummer 5 niet in
maar daar zie ik iets staan opacity:show heb je al eens daar een ander instelling
geprobeerd.

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
13 mei 2017 14:02 #12881 door
hmm ik heb versie 3.1 maar heb er niet een update voor in m'n updatedata staan...
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
13 mei 2017 14:08 #12882 door Leen
Ik weet niet of dat mogelijk de oorzaak kan zijn .
ik neem aan dat module positie (navigation) die gekozen is ook in de template voorkomt.
deze heb ik dus getest in beesz template

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
14 mei 2017 07:16 #12888 door Leen
Hallo,
Verder heb ik ook nog een oude as_superfish menu getest en werkt alleen maar als
je bij tabblad geavanceerd bij menu class suffix en module class achtervoegsel een spatie geeft
dit heb ik hier gelezen
Meer zou ik echt niet weten wat het nog meer kan zijn.

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena