Installeren vanaf web geen Categories
- Rondeb
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Joomla
Minder
Lees meer
20 feb 2017 15:41 #11866
door Rondeb
Installeren vanaf web geen Categories werd gestart door Rondeb
Hallo Allen,
zoals de titel al zegt heb ik in de backend bij Instal vanaf Web alleen de categorie Home normaal zijn dit er veel meer.
Probleem doet zich voor bij meerdere sites.
- Heb de plug-in verwijderd en cache browser en site opgeschoond en opnieuw geïnstalleerd.
- In backend core bestanden opnieuw geïnstalleerd.
- Heb getest of het in andere browser het probleem ook voordoet o.a in Fire Fox, IE en Edge
De sites zitten bij verschillende hosting partijen dus daar kan het probleem ook niet zitten.
Via google vindt ik ook niks ja dat Install van Web helemaal niet werkt!
Extensie downloaden en dan installeren etc werkt wel goed.
Wie heeft de oplossing of misschien ook het zelfde probleempje?
Bijlage 2 afbeeldingen 1 met geen categorieën (geen-cat.jpg) de andere als voorbeeld met wel categorieën (wel-cat.jpg).
Alvast bedankt.
Groeten Ron
zoals de titel al zegt heb ik in de backend bij Instal vanaf Web alleen de categorie Home normaal zijn dit er veel meer.
Probleem doet zich voor bij meerdere sites.
- Heb de plug-in verwijderd en cache browser en site opgeschoond en opnieuw geïnstalleerd.
- In backend core bestanden opnieuw geïnstalleerd.
- Heb getest of het in andere browser het probleem ook voordoet o.a in Fire Fox, IE en Edge
De sites zitten bij verschillende hosting partijen dus daar kan het probleem ook niet zitten.
Via google vindt ik ook niks ja dat Install van Web helemaal niet werkt!
Extensie downloaden en dan installeren etc werkt wel goed.
Wie heeft de oplossing of misschien ook het zelfde probleempje?
Bijlage 2 afbeeldingen 1 met geen categorieën (geen-cat.jpg) de andere als voorbeeld met wel categorieën (wel-cat.jpg).
Alvast bedankt.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
20 feb 2017 20:21 #11868
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Installeren vanaf web geen Categories
Ik kan bevestigen dat ik ook alleen Home zie, maar ik heb die functie nooit gebruikt dus ik durf niet te zeggen dat dit niet normaal is. Misschien dat iemand anders hier wat van weet?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
20 feb 2017 20:33 #11869
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Installeren vanaf web geen Categories
@Hans bedankt voor je reactie 
Ben inmiddels verder gekomen en het blijkt een bug te zijn in Joomla 3.6.5 en het zit ook in Joomla 3.7 Beta 1
Op Github zijn meer mensen met het zelfde probleem lees hier ik kwam er ook pas nu achter.
Groeten Ron

Ben inmiddels verder gekomen en het blijkt een bug te zijn in Joomla 3.6.5 en het zit ook in Joomla 3.7 Beta 1
Op Github zijn meer mensen met het zelfde probleem lees hier ik kwam er ook pas nu achter.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 feb 2017 08:53 #11874
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Installeren vanaf web geen Categories
Hoi Ron,
Inmiddels er achter dat de webinstaller plugin pas verschijnt als je na de installatie naar Extensies: Installeren gaat
er eerst melding staat dat je op TAB mag klikken om akkoord te gaan met hun voorwaarde pas daarna komt plugin en tabblad weer in beeld blijkbaar zien deze ooit over het hoofd of gewoon weg geklikt.
Inmiddels er achter dat de webinstaller plugin pas verschijnt als je na de installatie naar Extensies: Installeren gaat
er eerst melding staat dat je op TAB mag klikken om akkoord te gaan met hun voorwaarde pas daarna komt plugin en tabblad weer in beeld blijkbaar zien deze ooit over het hoofd of gewoon weg geklikt.
lvda
Discussie gesloten.
21 feb 2017 09:12 #11875
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Installeren vanaf web geen Categories
Hoi Leen en alle anderen,
bedankt voor het mee denken
Het probleem deed zich gisteren voor bij meerdere sites nu ik weer terug keer naar die sites zijn alle categorieën weer zichtbaar.
Dus ik vermoed dat de verbinding met joomla extensie server niet goed was en dat het dus niet bij mij/ons legt dit probleem.
@Hans zie jij nu nog steeds Home? of nu ook alle categorieën weer..
Groeten Ron
bedankt voor het mee denken

Het probleem deed zich gisteren voor bij meerdere sites nu ik weer terug keer naar die sites zijn alle categorieën weer zichtbaar.
Dus ik vermoed dat de verbinding met joomla extensie server niet goed was en dat het dus niet bij mij/ons legt dit probleem.
@Hans zie jij nu nog steeds Home? of nu ook alle categorieën weer..
Groeten Ron
Discussie gesloten.