- Ontvangen bedankjes 0
Fout op website
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
21 mrt 2015 17:25 #8512
door
Fout op website werd gestart door
Goedenavond,
Ik had een vraag als ik mijn website open staat er steeds bovenaan:
Wat kan ik hiermee? de website doet verder helemaal normaal.
Mijn website is www.studiohanneke.nl
Ik had een vraag als ik mijn website open staat er steeds bovenaan:
Code:
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /customers/a/e/9/studiohanneke.nl/httpd.www/templates/website2/functions.php on line 603
en op een andere pagina staat dit erbij:
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /customers/a/e/9/studiohanneke.nl/httpd.www/modules/mod_responsivegallery/mod_responsivegallery.php on line 13 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /customers/a/e/9/studiohanneke.nl/httpd.www/modules/mod_responsivegallery/tmpl/default.php on line 12
Mijn website is www.studiohanneke.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 mrt 2015 17:25 #8513
door
Beantwoord door in topic Fout op website
Backend > Algemene instellingen > tabblad "Server".
Foutrapportage onder Serverinstellingen op maximum zetten en de melding verdwijnt.
Foutrapportage onder Serverinstellingen op maximum zetten en de melding verdwijnt.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 mrt 2015 17:25 #8514
door
Beantwoord door in topic Fout op website
Deze meldingen kun je onderdrukken door foutrapportage op 'Geen' te zetten. Dit is een gebruikelijke instelling voor live sites. Het instellen op 'maximum' is voor wanneer er zich problemen voordoen en je meer terugkoppeling wilt hebben over dingen die niet helemaal in orde zijn. Afhankelijk van de versie van PHP die je gebruikt komen deze 'Strict' meldingen ook voor.
Het betreft hier eigenlijk programmeer fouten. Kijk of er een nieuwere versie beschikbaar is, zo niet meldt deze fouten dan bij de ontwikkelaar en vraag wanneer deze opgelost worden.
Eventueel kun je ze zelf aanpassen. Verwijder de & op de gerapporteerde regel. Mochten er meerdere staan, dan wordt het wachten op een nieuwe versie. Of hier vragen, dan hebben we wel de code nodig om te bepalen welke het is (zijn).
Het betreft hier eigenlijk programmeer fouten. Kijk of er een nieuwere versie beschikbaar is, zo niet meldt deze fouten dan bij de ontwikkelaar en vraag wanneer deze opgelost worden.
Eventueel kun je ze zelf aanpassen. Verwijder de & op de gerapporteerde regel. Mochten er meerdere staan, dan wordt het wachten op een nieuwe versie. Of hier vragen, dan hebben we wel de code nodig om te bepalen welke het is (zijn).
Discussie gesloten.