- Ontvangen bedankjes 0
Hoe krijg ik deze links van bold naar normal?
- Meander
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Devoted Joomla User
Minder
Lees meer
10 okt 2016 07:55 #838
door Meander
Hoe krijg ik deze links van bold naar normal? werd gestart door Meander
Ik heb op
deze pagina
het menu onderverdeeld in categorieën, en daaronder submenu-items.
Echter, wanneer je op een categorie klikt dan is de tekst van de submenu-links vet. Zodra je op een submenu-link klikt dan worden alle submenu-items wel normaal.
Omdat ik er met Firebug niets van kon vinden heb ik van alles al geprobeerd om in mijn custom.css te veranderen, d.w.z. er font-weight: normal; aan toe te voegen, maar niets daarvan werkt.
Hoe krijg ik die submenu-links van bold naar normal?
B.v.d.
.
Echter, wanneer je op een categorie klikt dan is de tekst van de submenu-links vet. Zodra je op een submenu-link klikt dan worden alle submenu-items wel normaal.
Omdat ik er met Firebug niets van kon vinden heb ik van alles al geprobeerd om in mijn custom.css te veranderen, d.w.z. er font-weight: normal; aan toe te voegen, maar niets daarvan werkt.
Hoe krijg ik die submenu-links van bold naar normal?
B.v.d.
.
Discussie gesloten.
10 okt 2016 07:55 #839
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Hoe krijg ik deze links van bold naar normal?
Hallo,
welke submenu links?
Als ik op tutorials dan krijg ik meer menu's aan de rechterkant.
Denk dat ik het verkeerd lees en/of begrijp
Groeten Ron
welke submenu links?
Als ik op tutorials dan krijg ik meer menu's aan de rechterkant.
Denk dat ik het verkeerd lees en/of begrijp

Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 okt 2016 07:55 #840
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Hoe krijg ik deze links van bold naar normal?
@Meander,
In de rechter snijbestanden module staat in de css het font op bold (zie hieronder).
Als je dit aanpast in de custon.css ( regel 215) in:
Dan is het allemaal weer netjes.
In de rechter snijbestanden module staat in de css het font op bold (zie hieronder).
Code:
div[class*="richbox-"] ul.menu-sidemenu > li > a, div[class*="solid-"] ul.menu-sidemenu > li > a, div.lightbox-2 ul.menu-sidemenu > li:hover > a, div.lightbox-2 ul.menu-sidemenu > li.active > a, div[class*="richbox-"] ul.menu-treemenu > li a, div[class*="solid-"] ul.menu-treemenu > li a, div.jsn-modulecontent ul.menu-treemenu li > a:hover, div.jsn-modulecontent ul.menu-treemenu li.current a {
font-weight: bold;
text-shadow: 0 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5);
}
Als je dit aanpast in de custon.css ( regel 215) in:
Code:
div[class*="richbox-"] ul.menu-sidemenu > li > a, div[class*="solid-"] ul.menu-sidemenu > li > a, div.lightbox-2 ul.menu-sidemenu > li:hover > a, div.lightbox-2 ul.menu-sidemenu > li.active > a, div[class*="richbox-"] ul.menu-treemenu > li a, div[class*="solid-"] ul.menu-treemenu > li a, div.jsn-modulecontent ul.menu-treemenu li > a:hover, div.jsn-modulecontent ul.menu-treemenu li.current a {
font-weight: normal;
}
Dan is het allemaal weer netjes.
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 okt 2016 07:55 #841
door Fred
JUG010 membe
@Meander,
Ik zag het en heb het antwoord al aangepast, kijk maar.
Ter nadere info inzake firebug.
Je kan firebug bij het tabje Stijl via het pijltje naar beneden de keuze maken (hover of active). Als je dan in dit geval active kiest en je selecteert het bold submenu dan pas krijg je de daarbij behorende css te zien en kan je het even aanpassen om te zie wat je wenst.
Ik zag het en heb het antwoord al aangepast, kijk maar.
Ter nadere info inzake firebug.
Je kan firebug bij het tabje Stijl via het pijltje naar beneden de keuze maken (hover of active). Als je dan in dit geval active kiest en je selecteert het bold submenu dan pas krijg je de daarbij behorende css te zien en kan je het even aanpassen om te zie wat je wenst.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 okt 2016 07:55 #842
door Fred
JUG010 membe
Nee hoor het is nu goed.
Ik denk dat de text-shadow nog het probleem is
dat is nu
pas deze maar eens aan naar
en om te testen kan je via firefox goed zien het verschil tussen
probeer maar eens uit dan zie je het verschil.
Ik denk dat de text-shadow nog het probleem is
dat is nu
Code:
pas deze maar eens aan naar
Code:
text-shadow: 0 0px 0 rgba(0, 0, 0, 0.00)
en om te testen kan je via firefox goed zien het verschil tussen
probeer maar eens uit dan zie je het verschil.
JUG010 membe
Discussie gesloten.