Website bedoeld voor iframe 'pakt' heel het scherm

  • WiPa
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wil Panneman.
Lees meer
21 apr 2015 17:30 #7888 door WiPa
Hallo,
Ik probeer in een iframe een asp website 'te vangen'.
Als ik het menu item aanklik gebruikt de asp website het hele scherm.
Dit gebeurt bij de wrapper menu funktie maar ook als een iframe in een artikel staat.
Heb een test site gemaakt www.panhox.synology.me/linktest
Joomla website wordt wel getoond (wrapper en artikel)
Heb al flink lopen zoeken, maar nog geen oplossing gevonden.
Wie kan mij helpen, of kan het niet opgelost worden?
Oh ja Joomla versie 3.4.1 en 'geen testverwerker' gekozen voor deze website.
Alvast bedankt voor het meedenken

Groetjes
Wil Panneman
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 apr 2015 17:30 #7889 door Gast
Sorry, maar let eens op de adresbalk :o
Discussie gesloten.
  • WiPa
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wil Panneman.
Lees meer
21 apr 2015 17:30 #7890 door WiPa
Arjan snap niet waar je op doelt?

Groetjes
Wil Panneman
Discussie gesloten.
  • WiPa
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wil Panneman.
Lees meer
21 apr 2015 17:30 #7891 door WiPa
Dank je.
Is dan de conclusie dat dit niet op te lossen is?

Groetjes
Wil Panneman
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena