- Ontvangen bedankjes 0
Registratie is niet mogelijk
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
23 apr 2015 10:38 #7829
door Gast
Registratie is niet mogelijk werd gestart door Gast
www.place2chat.be
Joomla 3.4.1
Hallo, bij het maken van een nieuwe website loop ik tegen een heel vreemd probleem aan. Kort gezegd: Registratie wil niet werken. Gisteren had ik zelf 2 registraties gedaan en een 3e lukte niet meer. Ik had tussen 2 en 3 No captcha Recaptcha geinstalleerd dus ik dacht dat die de oorzaak was en heb die ge-deinstalleerd. Verder alles uit gehad. Hij wil gewoon niet. Als ik dan een back up zet naar gisteravond dan kan ik 1 registratie doen en dan houd het op. Ook bezoekers kunnen niet registreren. Heeft iemand enig idee wat hier mis is? Ik heb het ook zonder Comlite geprobeerd. Ook heb ik het geprobeerd in een ander template.
Groetjes, Herman.
Joomla 3.4.1
Hallo, bij het maken van een nieuwe website loop ik tegen een heel vreemd probleem aan. Kort gezegd: Registratie wil niet werken. Gisteren had ik zelf 2 registraties gedaan en een 3e lukte niet meer. Ik had tussen 2 en 3 No captcha Recaptcha geinstalleerd dus ik dacht dat die de oorzaak was en heb die ge-deinstalleerd. Verder alles uit gehad. Hij wil gewoon niet. Als ik dan een back up zet naar gisteravond dan kan ik 1 registratie doen en dan houd het op. Ook bezoekers kunnen niet registreren. Heeft iemand enig idee wat hier mis is? Ik heb het ook zonder Comlite geprobeerd. Ook heb ik het geprobeerd in een ander template.
Groetjes, Herman.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
23 apr 2015 10:38 #7830
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Registratie is niet mogelijk
Wat gaat er precies mis Herman?
Ik kan me in ieder geval registreren, dus hoe concludeer je dat het niet werkt?
Je realiseert je dat een e-mailadres zich waarschijnlijk maar één keer kan registreren?
Ik kan me in ieder geval registreren, dus hoe concludeer je dat het niet werkt?
Je realiseert je dat een e-mailadres zich waarschijnlijk maar één keer kan registreren?
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
23 apr 2015 10:38 #7831
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Wat misschien wel mee speelt is dat je geen foutboodschap krijgt indien je bepaalde verplichte velden niet invult.
Nogmaals: Hoe concludeer je zelf dat het niet werkt? Krijg je daar een bericht van?
Nogmaals: Hoe concludeer je zelf dat het niet werkt? Krijg je daar een bericht van?
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 apr 2015 10:38 #7832
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Registratie is niet mogelijk
Hallo MartijnM,
ik concludeer zelf dat het niet werkt omdat als ik alles heb ingevuld ik op de registratieknop kan drukken wat ik wil, maar er gebeurd niets. Ik zie echter ook geen foutmelding.
Herman.
ik concludeer zelf dat het niet werkt omdat als ik alles heb ingevuld ik op de registratieknop kan drukken wat ik wil, maar er gebeurd niets. Ik zie echter ook geen foutmelding.
Herman.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
23 apr 2015 10:38 #7833
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Dat gebeurde bij mij in eerste instantie ook. Toen zag ik beneden nog wat velden die verplicht zijn. Daarnaast zag ik dat het wachtwoord aan bepaalde voorwaarden moest voldoen. Toen ik dit deed werd ik gewoon aangemeld.
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 apr 2015 10:38 #7834
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Registratie is niet mogelijk
sjah idd dat klopt! Ik heb dat nu ook zo gedaan en het werkt. Hartelijk dank voor de moeite.
Groetjes, Herman.
Groetjes, Herman.
Discussie gesloten.