WYSIWYG editor

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 mei 2015 18:14 #7618 door
WYSIWYG editor werd gestart door
Omdat bij de verhuizing de javascriptjes verdwenen heb ik (op aanraden van Ad) de WYSIWYG editor uitgezet.

Nu het weer werkt, was het advies om de JCE editor te installeren.

Deze is gebaseerd op TinyMCE lees ik in de beschrijving.

Vraag 1: Betekent dit dan TinyMCE dan ook weer aan moet?
Vraag 1b: Verdwijnt dan zometeen de code ook weer?
Vraag 2: Waar stelde je de standaard editor ook alweer in?

(Ik beleef J3 een beetje als een doolhof :D)
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
01 mei 2015 18:14 #7619 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic WYSIWYG editor
Hallo,

naar mij weten hebben de editors geen invloed op elkaar.
Ik zou zeggen gewoon installeren en kijk of het werkt ;)

Het legt hem er aan om welke code het gaat? waarschijnlijke googleads?

Standaard kun je de editor instellen in algemene instellingen.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
01 mei 2015 18:14 #7620 door Leen
Beantwoord door Leen in topic WYSIWYG editor
Wat extra aanvulling op antwoord van @Ron
Als je dus bij Systeem Algemene instellingen bij de standaard tekstverwerker jce gekozen heb.
Vergeet dan niet te kijken bij tabblad Tekst filters Tekstfilter instellingen of daar bij
Super gebruikers geen filter staat .

lvda
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert
Lees meer
01 mei 2015 18:14 #7621 door Robert
Beantwoord door Robert in topic WYSIWYG editor
Alleen JCE aanzetten is voldoende. Als je alleen JCE gebruikt is het zelfs beter om TinyMce te verwijderen via Extensiebeheer. Hoe minder plugins je gebruikt hoe veiliger je site is.

Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena