Meertalige Status>>Gepubliceerde standaard homepagina's

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 jun 2015 10:16 #7225 door
Ik heb even een probleem met meertaligheid.

De status is voor de NL taal: Gepubliceerde standaard homepagina ROOD dus foute boel. (NL home staat bij taal op: Alle)

Ik heb twee talen NL en ENG.

Menu's aangemaakt ed dat werkt ook. Echter ik houd de eerder genoemde melding. Voor het NL menu heb ik ook een startpagina ingesteld (gele ster)

Toch krijg ik het niet voor elkaar in de Taal Module de NL en ENG vlag te zien. Alleen de ENG vlag is zichtbaar en de eerder genoemde status blijft zichtbaar.

Iemand een aanwijzing? (SEF even uit gezet)
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
01 jun 2015 10:16 #7226 door Leen
Als ik het goed heb onthouden moet je eigenlijk 3 hoofdmenu hebben waarvan je dus de originele in module beheer uitschakelt.
en daar wel BV een hoofdmenuNL en mainmenuEN amken en goed positie zetten
en dan in menu beheer maak je ook nedmenu en engelsmenu aan en
maak dan een startartikel voor elke taal en wijst dan wel de nedtaal voorkeur de Nederlandse en klik op standaard pagina en doe dit dus ook met de Engelse start artikel op engelstaal voorkeur in stellen en klik daar ook op standaardpagina
en bij het eerste origineel menu maak je artikel aan en die zet je taal op alle en klik dan ook standaard pagina aan
Hopelijk ben ik redelijk duidelijk met deze uitleg.

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 jun 2015 10:16 #7227 door
Kijk direct raak! Dank! (daar zoek je het logischerwijs helemaal niet)
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
01 jun 2015 10:16 #7228 door Leen
Niet echt ik moest ook even nog weer uit testen voor de zekerheid en vooral omdat r een poosje geleden nog ergens een foutje zat met de taal .
En had ook nog kunnen zijn dat de taal plu-ins uit stonden(tenminste bij mij wel dus toonde hij de vlaggetjes niet op de voorpagina.

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena