Hoe krijg ik externe javascript code in Joomla?

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 mei 2015 21:37 #7221 door Gast
Ik werk al wat jaren als gebruiker met Joomla, maar heb nu een technisch probleem waar ik geen idee heb waar ik de oplossing moet zoeken.

Voor ons evenement gaan we externe software gebruiken voor de scoring en we willen de uitslagen met een stuk code integreren in onze Joomla site. Probleem is dat ik geen idee heb waar en hoe.

Het gaat om onderstaande code die we van de leverancier kregen:
Code:
<div id="divRRPublish" class="RRPublish"></div> <script type="text/javascript" src="http://my.raceresult.com/RRPublish/load.js.php?lang=en"></script> <script type="text/javascript"> <!-- var rrp=new RRPublish(document.getElementById("divRRPublish"), 38164, "results"); --> </script>
Ik heb geprobeerd dit als code te plakken in een module van het type Custom HTML, maar als ik die code er in kopieer via Toggle editor zie ik in de normale view en als ik terug switch nog maar een klein stuk van de code.

Kortom, wie kan mij (een stuk op weg) helpen om deze code op mijn site te krijgen. Of misschien verwijzen naar een informatie hier over.

Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
25 mei 2015 21:37 #7222 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoe krijg ik externe javascript code in Joomla?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • twin2daddy
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 mei 2015 21:37 #7223 door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Hoe krijg ik externe javascript code in Joomla?
Je kan Sourcerer van nonumber gebruiken : www.nonumber.nl/nl/extensions/sourcerer
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 mei 2015 21:37 #7224 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hoe krijg ik externe javascript code in Joomla?
Dank jullie. Probleem is opgelost
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena